Problemen met de vergoeding van een bril

 Bewerkt 
Nieuwkomer

Voor de 3e keer genaaid door Zilveren Kruis

 

Ik heb op 31 december 2 brillen besteld bij Hans Anders. dat was de laatste dag dat ik nog een bril vergoeding had van 118 (waar ik overigens verkeerd over ben geinformeerd door de helpdesk tot 2 maal toe vanwege de slordige overname van Agis door Zivleren Kruis en die zn zaken niet op orde kreeg.. er werdt verteld dat ik 150 vergoeding had). Uiteindelijk zou ik 20 euro bij moeten betalen, daar ging ik maar mee akkoord om nog meer gezeik te voorkomen. Ik was er onderhand al klaar mee.

Vervolgens kom ik aan bij Hans Anders, willen ze dat ik ff 138 ophoest, het gehele bedrag. Hans Anders schijnt problemen met Zilveren Kruis te hebben, jullie betalen namelijk niet uit aan ze. Dus ik ben met ruzie zonder bril weggegaan en heb nu geen bril vergoeding. Jullie worden van harte bedankt.

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Problemen met de vergoeding van een bril

1 ANTWOORD

Re: Voor de 3e keer genaaid door Zilveren Kruis

Webcare

Goedemiddag Jack,

 

We spraken elkaar eerder vandaag ook op Facebook hierover. Ik begrijp dat alles voor nu is opgelost. Wees welkom als we verder nog iets voor je kunnen betekenen.

 

Groeten,

Nathalie