Is mijn leverancier voor een bedleestafel gecontractreerd?

Bezoeker

Dag zilveren kruis, ik ben nu bezig met het checken van de hulpmiddelen die ik gebruik. Een daarvan is een bedleestafel.

die heb ik nu in gebruik van een leverancier, Kersten,  die in 2017 een contract met u heeft. In de zorgzoeker van 2018 komt deze leverancier (nog)? niet voor.

wat moet ik nu doen?

Is mijn leverancier voor een bedleestafel gecontractreerd?

2 ANTWOORDEN

Re: Is mijn leverancier voor een bedleestafel gecontractreerd?

Community Manager

Dank voor je vraag @LK1. Excuus voor deze late reactie. Per abuis hadden we dit topic op 'gesloten' gezet. Terwijl jouw vraag nog niet beantwoord is. Ik zie inderdaad ook dat jouw leverancier Fullmobility BV (kersten) nog niet voor 2018 als gecontracteerd staat in de Zorgzoeker. Ik ga navragen of de informatie in de Zorgzoeker nog klopt. Ik kom hier zo snel mogelijk op terug!

Re: Is mijn leverancier voor een bedleestafel gecontractreerd?

Community Manager

Hallo @LK1. Mijn collega van Zorginkoop heeft me laten weten dat Fullmobility BV waaronder Kersten valt er voor gekozen heeft het contract over te dragen aan Medicura. Daarom kun je Kersten nu niet meer in de Zorgzoeker van 2018 terugvinden. Als het goed is, heb je hierover een brief van Fullmobility BV / Kersten gekregen.

Belangrijkste voor jou is om te weten dat er niets veranderd. Je kan het hulpmiddel blijven gebruiken. Ook de vergoeding van het hulpmiddel door Zilveren Kruis verandert niet.  Wel wordt het hulpmiddel “op papier” overgedragen aan de nieuwe zorgaanbieder. Deze zorgaanbieder zal ook de verdere dienstverlening gaan uitoefenen, daarvoor hoef je dus zelf niets te doen.

Heeft Fullmobility BV / Kersten je inderdaad laten weten dat je voortaan bij Medicura moet zijn? Laat het me even weten, anders zoek ik het nog even verder voor je uit.