Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Hoe declareer ik een lens abonnement?

Bewerkt 
Starter

Ik heb een maandabbonement op zachte lenzen voor mijn zoon via Eyewish afgesloten. Ik betaal hiervoor dus maandelijks via een incasso. Hoe kan ik dit declareren als er geen afegrukte factuur van aanwezig is ?

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Hoe declareer ik een lens abonnement?

OPGELOST
3 ANTWOORDEN

Re: Hoe declareer ik een lens abonnement?

Bewerkt 
Voormalig medewerker Zilveren Kruis

Beste Eduard,

Om een vergoeding voor de lenzen te krijgen, hebben wij wel een factuur nodig. Heeft Eyewish ons misschien direct de factuur gestuurd? Als dit niet zo is, zou je dan kunnen vragen aan Eyewish of zij alsnog een factuur willen opmaken ?
Er is een vergoeding voor brillen/contactlenzen uit onze aanvullende verzekering vanaf 2 sterren.

Declaratie

Nieuwkomer

Ik heb een doorlopend contactlensabonnement bij specsavers

Hoe declareer ik deze

Re: Declaratie

Bewerkt 
Moderator

@Conya Leuk dat je de community gebruikt om je vraag te stellen. Ik heb je topic samengevoegd met een eerder topic. Mijn collega geeft hierin antwoord op jouw vraag. De situatie is in de afgelopen jaren namelijk gelijk gebleven.

Nog een extra tip: Opticiens declareren zelden tot nooit per maand. Je kan het beste per half jaar zelf de kosten declareren. Vraag dan bij de opticient een halfjaar nota op. Gebruik deze halfjaar nota voor de declaratie. Een betaalbewijs van abonnementskosten alleen is niet voldoende.