Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Heeft er iemand ervaring met ontspiegeld glas?

Stamgast

Misschien niet echt een verzekeringskwestie, maar ik ben benieuwd of ik de enige ben die hier tegenaan loopt.

Ik kwam vandaag bij mijn opticien omdat ik niet meer zo scherp zie.
Tot mijn verbazing zijn de voor mij betaalbare brillen met zg basisglas opeens standaard voorzien van ontspiegeld glas.
En moet ik fors gaan bijbetalingen om gewoon glas te kunnen krijgen en gelden aanbiedingen niet meer voor mij.

Nou heb ik vroeger wel eens ontspiegeld glas gehad, maar ik vond het een verschrikking.
Dus koop ik mijn brillen al zo'n 25 jaar met standaard glas.
Dat is nog 1x fout gegaan toen ze per ongeluk toch ontspiegeld glas erin hadden gedaan en ik een half jaar lang me afvroeg wat er nou toch mis was met mijn ogen dat ik ondanks nieuwe bril zo rot zag.

Ben ik nou de enige die last heeft van ontspiegeld glas en is  het niet raar dat ik bij moet betalen om iets niet te krijgen?

• Hulpmiddelen

Heeft er iemand ervaring met ontspiegeld glas?

4 ANTWOORDEN

Re: Heeft er iemand ervaring met ontspiegeld glas?

Fanatiekeling

Ik heb hier geen ervaring in. Ik raad u aan om een andere opticien op te zoeken.

Groet, Feina.

Voorbijganger

Ik ben benieuwd waarom je ontevreden bent over ontspiegeld glas. Bovendien denk ik dat de kwaliteit van brillenglazen de afgelopen 25 jaar gigantisch verbeterd is. Je kunt de onspiegeling van vroeger denk ik niet meer vergelijken met die van nu. Dus misschien is er helemaal geen probleem meer. Zelf kan ik niet anders dan ontspiegeld glas nemen, omdat mijn ogen zo slecht zijn dat ik zonder ontspiegeling jampotjes krijg... ;-)

Stamgast

Sorry voor de late reactie, normaal krijg ik altijd een berichtje als iemand gereageerd heeft en dat is nu niet gebeurd.

Ik had met ontspiegelde glazen de ervaring dat het leek alsof ik de hele dag door een laag vuil moest kijken.

Dat was erg vermoeiend.

Stamgast

Het is bij alle opticiens zo