Foute (verouderde?) informatie op website ( hoortoestel )

Fanatiekeling

Op de website https://www.zilverenkruis.nl/Consumenten/veelgestelde-vragen/Paginas/Vergoedingen/Hoortoestel-bij-ee... staat dat het mogelijk is om bij te betalen voor een buitencategorie hoortoestel. Deze mogelijkheid is echter per 2019 vervallen. Moet de webpagina aangepast worden? 

Zie de bijlage.

Groet, Feina.

Foute (verouderde?) informatie op website ( hoortoestel )

4 ANTWOORDEN

Re: Foute (verouderde?) informatie op website

Community Manager

Ik heb ook even naar de pagina gekeken @Feina

Wat je zegt klopt. Dat vanaf 1 januari 2019 een buitencategorie hoortoestel alleen nog vergoed wordt met een medische noodzaak.

Doel jij dan op deze zin: "Is uw hoortoestel duurder dan de maximale vergoeding? Da​n betaalt u het prijsverschil zelf bij."

Wat zouden we kunnen aanpassen op deze pagina? Om hem duidelijker en betere te maken?
Ik zie dat er op de pagina ook helemaal niet wordt gesproken over buitencategorie (of vrije markt hoortoestel). En het wel of niet buiten je eigen categorie gaan. Misschien heeft dat er ook wel mee te maken, als we al verder kijken naar een oplossing. 

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Re: Foute (verouderde?) informatie op website ( hoortoestel )

Fanatiekeling

@Eva S

ik dacht eigenlijk dat de tekst fout is. Want de door jou aangehaalde zin is onjuist. Dez mag er niet meer staan in 2019. 

Groet, Feina.

Community Manager

Ik heb je melding doorgestuurd naar onze collega's van de website @Feina. Zij gaan ernaar kijken. En zonodig de tekst aanpassen.

Community Manager

De pagina 'prijs van uw hoortoestel' is aangepast @Feina. Ook in de vergoeding 'Hoortoestel vanaf 18 jaar' staat nu duidelijk dat een buitencategorie hoortoestel (hoortoestel dat niet behoort tot categorie 1 tot en met 5) niet vergoed wordt. Zie hiervoor het kopje Wat krijgt u niet vergoed?

Onlangs hebben we ook een nieuwe brochure over vergoeding hoortoestellen ontwikkeld die we proactief met onze klanten delen. Hierin nemen we onze klant stap voor stap mee bij het vinden van het hoortoestel dat bij hen past. De brochure staat ook op de pagina 'prijs van uw hoortoestel'. @edhoorn@Cobus en @kritische consu, jullie gaven eerder aan dat onze informatie over hoortoestellen beter kon. Daarom ben ik benieuwd wat jullie van deze brochure vinden. Ik hoor het graag!