Bril kapot, vergoed de verzekering dit?

Nieuwkomer

Hallo allemaal. Mijn kind heeft een bril van andere kind stuk gemaakt..wat moet ik doen , of de ouders van die kind wat moeten ze ook gaan doen?
Vergoed de verzekering van mijn kind dit of niet ???

Bril kapot, vergoed de verzekering dit?

3 ANTWOORDEN

Re: Bril kapot, vergoed de verzekering dit?

Medewerker

Wat vervelend te lezen @ManarMatar

Ik kan mij voorstellen dat je wel wilt weten hoe dit precies zit. Ik ben bang dat ik jou deze duidelijkheid niet kan geven. Als zorgverzekeraar vergoeden wij deze kosten namelijk niet wanneer de bril van een ander kind is gesneuveld. Wij vergoeden alleen bij de aanschaf van een nieuwe bril die bedoelt is voor de verzekerde zelf en ook daar zitten weer een aantal voorwaarden aan verbonden.

Wat je wel zou kunnen doen, is informeren bij de aansprakelijkheidsverzekering. Zij kunnen jou mogelijk meer vertellen over de dekking hiervan en anders aangeven wat andere mogelijkheden zijn. 

Ik hoop dat je hiermee verder kunt?

Hartelijke groet,​​​​​​​

Vind je een bericht leuk en wil je graag je waardering geven? Dit kan door op de Like button te klikken onderaan het bericht.

Uitblinker

hoi @ManarMatar,

hiervoor moet je toch echt bij je aansprakelijkheidsverzekering zijn voor een vergoeding,

als jouw kind per ongeluk de bril van een ander stuk maakt, dan vergoeden ze dat normaal gesproken gewoon.

klik hier voor iets meer uitleg over de AVP

Geregelde bezoeker

ben zelf vorig jaar gestruikeld door n meiske van 6 jaar, en mijn bril was beschadigt,,,,haar ouders hebben hun wa verzekering ingezet en met 3 weken had ik t geld van de nieuwe bril terug , d