Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Afwijkende kosten voor een duimbrace

Bezoeker

Ik kreeg van de orthopeed een briefje voor een duimbrase. Toen ik deze kocht (kant en klaar passend model) stond er op het doosje 40 euro!!  Wat schetst mijn verbazing toen ik mijn kostenplaatje bij Zilveren Kruis opvroeg. . . . .  120 euro !!!!  werd er aan de leverancier vergoed. Op mijn vraag bij Z.K. hoe dat kan, kreeg ik als antwoord: "Daar zijn staandaard tarieven voor"!!  Hoezo de zorgkosten rijzen de pan uit????

Is dit bij meer leden bekend??

• Hulpmiddelen

Afwijkende kosten voor een duimbrace

10 ANTWOORDEN

Re: Afwijkende kosten voor een duimbrace

Medewerker

@Ikdus

Ik snap dat het verschil je verbaast. Het kan zijn dat er bijvoorbeeld het consult van orthopeed bij inbegrepen zat. Vind je het goed als ik het voor je uitzoek in een privébericht ivm de privacy van je gegevens. Zonder gegevens over de nota kunnen we daar niet antwoord op geven.

Bezoeker

Hall

Ik heb er geen bezwaar tegen, maar ik heb geen rekening gehad en het doosje waar de prijs op stond heb ik helaas niet meer.

Groetjes,

Ikdus

Medewerker

@Ikdus: Hoeft natuurlijk niet, het bevreemdt ons echter ook. Het zou zonde zijn als we een kans laten liggen om uit te kunnen leggen waarom deze nota zo hoog? Onnodig stijgende zorgkosten is niemand bij gebaat.

De uitnodiging blijft staan Smiley Knipoog

Bezoeker

JochemJ schreef:

@Ikdus: Hoeft natuurlijk niet, het bevreemdt ons echter ook. Het zou zonde zijn als we een kans laten liggen om uit te kunnen leggen waarom deze nota zo hoog? Onnodig stijgende zorgkosten is niemand bij gebaat.

De uitnodiging blijft staan Smiley Knipoog

Ik had een "recept" van de orthopeed meegekregen. Dus de kosten van deze arst stond er niet bij.

Dat is apart genoteerd op de kostenopgave.

Voormalig medewerker Zilveren Kruis

@Ikdus, blijf het verschil toch vreemd vinden. Zoals gezegd hebben we wel je gegevens nodig om verder onderzoek te kunnen doen. Wil je het verder uitgezocht hebben? Ik ontvang dan graag in een privé bericht je relatienummer en geboortedatum. 

Bezoeker

Hallo Jeppe,

Ik wil wel een prive berichtje sturen maar naar welk adres?

Of kan ik hier de gevraagde gegevens noteren?

Groetjes,

Constanze

http://shop.medicomfort.nl/product/brace-1_hand_bauerfeind-rhizoloc_maat-1-rechts/?gclid=Cj0KEQiAv5-...

Op deze site ziet u welk model (linkerduim) ik heb. Misschien had ik het toch fout en was het geen 40 euro maar 49,95 !

Voormalig medewerker Zilveren Kruis

Hey Ikdus, dat is nog steeds een groot verschil! Je kunt op mijn naam klikken, om naar mijn profiel te gaan. Rechts in mijn profiel zie je een blauwe knop om me als vriend toe te voegen. Daarboven staat als het goed is de optie om mij een Privé bericht te sturen. Mvg Jeppe

Bezoeker

Goedemiddag,

Hoor ik nog iets over vorengenoemde correspondentie??

Groet,

Constanze Tensen

PS.

Naar wie stuur ik een priveberichtje betreffende geb.datum en relatienummer?

Medewerker

Hey @Ikdus je kunt op één van onze namen klikken die vermeld staan op het forum. Bijvoorbeeld die van Jeppe, klik dan op de naam Jeppe. Vervolgens opent er zich een nieuwe pagina. Je ziet rechts in beeld: Neem contact met mij op. Daaronder staat de online status, en datum laatste bezoek. Daaronder zie je in het licht blauw: Deze gebruiker een privébericht sturen Klik daar vervolgens en dan kun je jouw relatienummer en geboortedatum kwijt. Laat je weten of dit lukt? Groetjes, 

Vind je een bericht leuk en wil je graag je waardering geven? Dit kan door op de Like button te klikken onderaan het bericht.

Medewerker

Bedankt Constanze! Wij gaan even kijken hoe dit precies in elkaar steekt. Ook wij zijn nieuwsgierig naar het tot stand komen van dit bedrag! Je hoort nog van ons! Aaron 

Vind je een bericht leuk en wil je graag je waardering geven? Dit kan door op de Like button te klikken onderaan het bericht.