Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Valt huisarts onder eigen risico

Bewerkt 
Starter

hoi allemaalSmiley Vrolijk,

ik ben bijna nooit ziek. ging laatst naar de huisarts. weet iemand of dit onder het eigen risico vald? 
las dit op een website: http://www.topzorgverzekeringvergelijken.nl/faqs/ik-ben-naar-de-huisarts-geweest-valt-dit-onder-mijn...
maar weet niet echt hoe betrouwbaar t is....

alvast bedankt!!!!!!!

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Valt huisarts onder eigen risico

OPGELOST
2 ANTWOORDEN

Re: Valt huisarts onder eigen risico

Bewerkt 
Webcare

Hoi Josje79
Welkom op ons forum.
Goed dat je bij ons deze vraag stelt en dat je vertrouwen hebt in ons! Er is geen eigen risico voor het bezoek aan de huisarts.
Als je huisarts bijvoorbeeld je bloed laat onderzoeken, dan tellen deze kosten wel mee voor het eigen risico. Om de drempel laag te houden om naar de huisarts te gaan is de afspraak volgens de voorwaarden dat een consult niet meegerekend wordt voor je eigen risico.
Is het zo duidelijk voor je?

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Re: Valt huisarts onder eigen risico

Starter
Pauline van Zilveren Kruis schreef:
Hoi Josje79
Welkom op ons forum.
Goed dat je bij ons deze vraag stelt en dat je vertrouwen hebt in ons! Er is geen eigen risico voor het bezoek aan de huisarts.
Als je huisarts bijvoorbeeld je bloed onderzoekt, dan zijn tellen deze kosten wel mee. Om de drempel laag te houden om naar de huisarts te gaan is de afspraak volgens de voorwaarden dat een consult niet meegerekend wordt voor je eigen risico.
Is het zo duidelijk voor je?

Bedankt voor je bericht. Ja, het is zo duidelijk voor meSmiley Verrast.