Nota op 2016 gezet, waarom is dit?

Bewerkt 
Voorbijganger

Heb een verwijzing gekregen in december 2015 en de nota ook betaald in december 2015.

Waarom dan op 2016 zetten

En waarom geen antwoord geven op de vraag waarom dit niet valt onder de €  200,00 Vitaal die nog voor 2015 te gebruiken was.

Immers ik had een verwijzing van de huisarts

Kortom het zou prettig zijn dat 1 de nota op 2015 komt, en dat ik antwoord krijg met duidelijk verwijzing van het "waarom niet vergoed"

Betreft een nota van "podotherapeutische "..... vindt dit zo ie zo een beetje vreemde gang van zaken, als je de achterkant voor de nota leest.

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Nota op 2016 gezet, waarom is dit?

1 ANTWOORD

Re: Nota op 2016 gezet, tja dan is er geen vergoeding hiervoor

Voormalig medewerker Zilveren Kruis

Hi Kuinre, een nota met datum in 2015 handleen we ook af met de voorwaarden uit 2015. ik begrijp van jou dat je het idee heb dat dit niet goed is gegaan. zou je via een privé bericht je relatienummer willen sturen, en de datum dat je de nota hebt ingediend? Dan ga ik het voor je na. Een privé bericht stuur je door op de afbeelding onder mijn naam te klikken. Zo ga je naar mijn profiel. In mijn profiel zie je aan de rechterkant een knop "Jeppe als vriend toevoegen". Daarboven vind je de optie mij een privé bericht te sturen. Mvg Jeppe