Inschrijving huisarts, en systematische tegenwerking wordt vermoed. Zorgverzekeraar moet bemiddelen.

Nieuwkomer

Ik ben met iets raars in aanraking gekomen. Gedeeltelijk binnen de gezondheidszorg en gedeeltelijk erbuiten. Volgens mij is dit de oorzaak dat ik maar niet ingeschreven geraak bij een huisarts. Al jarenlang zit ik zonder en al jarenlang probeer ik mij in te schrijven. Dus duidelijk tegen mijn wil zit ik zonder huisarts. Kan en wil de zorgverzekeraar bemiddelen? Meer dan 100 pogingen heb ik gedaan me in te laten schrijven bij een huisarts, maar systematisch lukt dat maar niet, althans daar lijkt het op. Ik wil gewoon ingeschreven zijn bij een huisarts, en mijn medisch dossier moet getraceerd worden. Al jaren dus probeer ik mij in te schrijven. Kan deze benadeling stopgezet worden, en kan ik gewoon ingeschreven worden bij een huisarts? De zorgverzekeraar moet zich toch stevig inzetten deze benadeling acuut te stoppen?

Inschrijving huisarts, en systematische tegenwerking wordt vermoed. Zorgverzekeraar moet bemiddelen.

1 ANTWOORD

Re: Inschrijving huisarts, en systematische tegenwerking wordt vermoed. Zorgverzekeraar moet bemidde

Bewerkt 
Expert

Hoi Torment Victim,

Wat vervelend dat je geen huisarts kan vinden. We helpen je graag met het vinden van een huisarts. Stuur ons even een persoonlijk bericht met je gegevens, dan neemt een Zorgcoach contact met je op.