De slimme vragen lijst voor als je naar de dokter gaat.

Nieuwkomer

Zojuist gelezen hoe je de dokter kan benaderen met voorgeprogrameerde slimme vragen maar de dokter heeft maar 10 minuten om te communiceren, of heeft het Zilveren kruis daar ook dokters voor die dat wel doen? Ik ben wel benieuwd maar mijn dokter heeft daar niet de tijd voor, die loopt al bij een dubbele tijd uit, of hij moet maar langer gan werken, toch?.

Rob

De slimme vragen lijst voor als je naar de dokter gaat.

1 ANTWOORD

Re: De vragen lijst voor als je naar de dokter gat.

Moderator

Goedemiddag Rob, wat leuk dat je de community hebt gevonden om je mening over de 'Slimme vragenlijst' te delen! 

Met de slimme vragenlijst willen we graag mensen bewust maken en helpen bij het voorbereiden van een gesprek met de huisarts. Soms zit je bij de huisarts en vergeet je een bepaalde vraag te stellen. Of je komt thuis en bent toch vergeten wat de huisarts nou precies heeft gevraagd. Om dit te voorkomen helpen we daarbij door middel van het opstellen van een Slimme vragenlijst. 

Heb jij de ervaring dat je geen tijd hebt om al je vragen te stellen die je had voorbereid? Of dat je het juist als nadeel hebt ervaren dat je je goed had voorbereid voor een doktersbezoek?

Ik ben erg benieuwd! Elke input en ervaring is welkom. Ook voor andere communityleden.