Bijeenkomst hart-en vaatziekten 13 oktober met verslag van de bijeenkomst

Expert

Hallo ik ben Wouter en ik werk bij Zilveren Kruis als beleidsontwikkelaar bij de klantgroep Hart- & Vaatziekten.

Zilveren Kruis wil graag in gesprek met hart- en vaatpatiënten over de toekomst van hart- en vaatzorg in Nederland. Samen willen we een toekomstvisie ontwikkelen voor hart- en vaatzorg in Nederland. Jullie mening en ervaringen zijn daarbij voor ons heel essentieel.

Kortom, ben jij hart- en vaatpatiënt en wil je een steentje bijdragen aan de toekomst van de hart- en vaatzorg? Dan nodigen we je van harte uit om met ons in gesprek te gaan!

Ga vrijdag de 13e met ons en elkaar in gesprek!

• Wanneer:          Vrijdag 13 oktober 2017 van 10:00 tot 12:00 (aansluitend lunch)
  • Waar:                Het kantoor van Zilveren Kruis, Dellaertweg 1, 2316 WZ Leiden. Reiskosten worden
                             vergoed. 
  • Aanmelden:     Je kunt je aanmelden door mij een privebericht te sturen met daarin je naam, e-
                             mailadres en telefoonnummer. Dan neem ik contact met je op!

Heb je nog vragen? Stel ze dan vooral in dit topic! Hopelijk tot de 13e.

Met vriendelijke groet,

Wouter Trap

3 ANTWOORDEN

Re: Klantonderzoek onder Hart- en Vaatpatiënten

Nieuwkomer

Mij werd gevraagd hoe het met mij gaat na het herseninfarct wat ik in 2001 heb gehad, Gelukkig goed maar daar heb ik hard voor moeten werken 2x per week fysio, gebruik van bloedverdunner, bloeddrukverlagers, en veel geduld van mijn familie.

en nu probeer ik gezond te leven , niet meer roken en gezond proberen te eten en natuurlijk veel bewegen

Re: Klantonderzoek onder Hart- en Vaatpatiënten

Moderator

Leuk dat je hier je reactie achterlaat @AnneliesEtiennevanTol. Welkom bij de community! 

Wat fijn dat het inmiddels goed met je gaat. Maar zo te lezen ging dat niet vanzelf. Veel therapie en met hulp van medicijnen. Hoelang heeft het geduurd voordat je je weer goed voelde?