Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Ik zoek blad nr 2 zomer 2009 Health, wil iemand dat aan mij afstaan? Alvast veel dank!

Bewerkt 
Starter

Health 2009 zomer nr 2

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Ik zoek blad nr 2 zomer 2009 Health, wil iemand dat aan mij afstaan? Alvast veel dank!

3 ANTWOORDEN

Re: Ik zoek blad nr 2 zomer 2009 Health, wil iemand dat aan mij afstaan? Alvast veel dank!

Webcare

Hi Boltmartha,

Ik ga intern ook op zoek voor je, gaat het je om een specifiek artikel?

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Re: Ik zoek blad nr 2 zomer 2009 Health, wil iemand dat aan mij afstaan? Alvast veel dank!

Bewerkt 
Starter

Hallo Pauline,

het gaat om een artikel waarin een mevrouw verteld over aangezichtspijn, pijn in de kauwspieren, wat zij al acht jaar had en waarvoor zij heel goed werd geholpen in een kliniek in Amsterdam (Jan van Goyen?)

Ik heb al meer dan drie jaar pijn en het wordt langzamerhand onverdragelijk. Graag zou ik haar ervaringen weten. Alvast bedankt voor de te nemen moeite!

Vriendelijke groeten,

Martha Bolt

Webcare

Hoi Martha,

Wat goed dat je dit artikel hebt onthouden!  We helpen je natuurlijk graag verder.

Mijn collega's van afdeling zorgbemiddeling kunnen jou zeker goed op weg helpen.

Neem je contact met ze op?

Hoor graag van je of je resultaat hebt.

Heel veel sterkte!

(en natuurlijk ga ik verder pluizen naar het artikel in Health!)

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.