Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

App Meditatie en Ontspanning

Bewerkt 
Nieuwkomer

Kun je wel wat ontspanning gebruiken? Dat kan NU en waar je maar wilt!

De Nederlandstalige app Meditatie en Ontspanning bevat 18 verschillende oefeningen en is te downloaden in de App Store en in de Google Play Store. De app is gratis, met 3 gratis oefeningen. De overige oefeningen kosten € 0,99 per oefening. Eenmaal aangeschaft hoeven de oefeningen niet meer betaald te worden. Je kunt de oefeningen 1 keer beluisteren, voordat je besluit om de oefeningen aan te schaffen. Ook na een update of verwijdering van de app, zijn deze oefeningen weer terug te zetten. Je kunt ook alle huidige én toekomstige oefeningen in 1 keer aanschaffen voor maar € 5,99!

Met deze app kunnen jongeren en volwassenen wat rust vinden in het drukke leven.

De oefeningen zijn ingesproken, met een rustgevend muziekje op de achtergrond. Er is geen beeld bij, zodat de oefeningen met gesloten ogen gedaan kunnen worden.

De recensie van Jochem Myjer spreekt voor zich! 

Top!!! ★★★★★

by Jochem M - Version - 1.3.1 - Apr 16, 2015

Mijn lievelingsapp. Het ideale ontspanningsmoment van de dag. Fijne stem en mooie lengte. En eindelijk één in het Nederlands! Aanrader!

iPhone: https://itunes.apple.com/nl/app/meditatie-en-ontspanning/id768728719?mt=8

Android:https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sandradiependaal.mediatie

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

App Meditatie en Ontspanning

1 ANTWOORD

Re: App Meditatie en Ontspanning

Bewerkt 
Moderator

Hi Sandra,

Wat leuk dat je naar aanleiding van mijn collega Pauline de community hebt gevonden. Mooie uitleg van de App! Fijn dat de app mooie mogelijkheden biedt om te ontspannen.

Voor ontspanning heb ik aan yoga gedaan. Ook deed ik dit af en toe thuis via mijn laptop.  Ik probeer wel eens bewust even te gaan zitten en bijvoorbeeld de ademhalingsoefeningen uit ons blog te doen. Ik merk alleen dat dit er snel bij in schiet. Heb jij, of andere communityleden, misschien tips om jezelf te helpen herinneren aan ontspanning?

Ben benieuwd!