fysio chronisch - overstappen

Nieuwkomer

Als je een chronische indicatie voor fysio hebt en je behandelingen (vanaf de 21e) worden reeds betaald uit de basisverzekering, loopt dit gewoon door als je hiermee overstapt van een andere verzekeraar naar ZK?

• Fysiotherapie

fysio chronisch - overstappen

1 ANTWOORD

Re: fysio chronisch - overstappen

Webcare

Wat leuk dat  interesse hebt om bij ons verzekerd te worden. Mooie vraag tijdens deze overstapperiode @jj.

Het loopt gewoon door met de vergoeding voor chronische fysiotherapie zoals je nu gewend bent. De nieuwe verzekeraar begint niet opnieuw te tellen.

Behandelingen die je al kreeg, tellen mee voor het totaal.  Je fysiotherapeut zet namelijk op de nota hoeveel behandelingen je hebt gehad. Hierdoor zien wij of u vergoeding krijgt en uit welk pakket de vergoeding komt.

Na de eerste 20 behandelingen bij een chronische indicatie  fysiotherapie  uit je aanvullende verzekering komt de vergoeding uit de basisverzekering, Hou wel rekening met je verplichte eigen risico wat in het nieuwe jaar weer verrekend wordt. 

Kan ik je helpen met een advies of wil je nog iets weten, ik help je heel graag verder. Je kunt me ook een privéberichtje sturen door op mijn naam  te klikken.

Je bent van harte welkom bij ons. Misschien nog goed om te weten dat wij voor je opzeggen bij je verzekeraar. 

groetjes Pauline

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.