Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Wie is een gecontracteerde zorgverlener in 2016?

Bewerkt 
Voorbijganger

PhysioCare Rotterdam gecontracteerde zorgverlener 2016?

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Wie is een gecontracteerde zorgverlener in 2016?

7 ANTWOORDEN

Re: Wie is een gecontracteerde zorgverlener in 2016?

Bewerkt 
Moderator

@Jennyk Leuk dat je een account hebt aangemaakt om je vraag hier te stellen. Welkom!

Ik heb even met je meegekeken.Wanneer ik Google op PhysioCare kom ik meerdere bedrijven tegen. Welke PhysioCare (Rotterdam) bedoel je precies?

Zoeken in onze zorgzoeker bengt mij bij: Physiocare Rotterdam op de Kompasstraat 32 b. Maar dit is in Capelle Aan Den Ijssel. Dit bedrijf heeft een contract met ons in 2016. Zie ook hun specifieke pagina op de zorgzoeker.

Bedoel je toch een andere PhysioCare? Laat het dan even weten!
Uiteraard kan je ook altijd onze zorgzoeker raadplegen, om te kijken wie er een contract heeft met ons. 

Bewerkt 
Voorbijganger

Ik bedoel PhysioCare Oostzeedijk. 
Hoe kan ik op naam zoeken in de Zorgverleners???? Bij op postcode zoeken komt PhysioCare niet op.

Bewerkt 
Webcare
Webcare

Ha @Jennyk,
Je kunt fysiotherapeuten niet op naam zoeken, alleen op postcode. PhysioCare op de Ooszeedijk heeft geen contract. Ik zie ze namelijk niet in de Zorgzoeker staan als ik op hun postcode zoek. Als ze wel een contract hadden, had je ze wel zien staan. 
Als je naar een niet-gecontracteerde fysio gaat, krijg je waarschijnlijk minder vergoed. Hier staan de tarieven van de behandelingen bij een niet-gecontracteerde fysiotherapeut.
Groet, Kim

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Bewerkt 
Voorbijganger

Hallo Kim,

Inmiddels ben ik gisteren voor mijn eerste consult bij PhysioCare Oostzeedijk geweest. PhysioCare heeft verschillende vestigingen, zij vallen alle onder het contract met ZilverenKruis, zowel 2015 als 2016.
Zo verwarrend kan het dus zijn.
Fijne feestdagen,

groet Jenny

Moderator
Moderator

Hallo @Jennyk

Ik snap de verwarring. Op dit moment staat alleen de locatie in Capelle aan den IJssel in de zorgzoeker. Ik laat het uitzoeken en de zorgzoeker aanpassen.  

Fijne feestdagen! 

Groet, 

Jan 

contract met manuele fysiotherapeut?

Bewerkt 
Nieuwkomer

Goede dag,

Heeft de heer Mink (een manuele fysiotherapeut, Strausshof 14 in Oosterhout nb) een contract afgesloten met het zilverenkruis?

Ik wil namelijk graag weten of zijn behandelingen worden vergoed via een aanvullende verzekering met drie sterren.

Re: contract met manuele fysiotherapeut?

Moderator

@Just me Welkom bij de Community van Zilveren Kruis!

Ik heb je bericht verplaatst naar dit topic. Hier zijn we namelijk ook in gesprek over welke fysiotherapeut een contract heeft. In dit topic lees je terug dat je in de zorgzoeker kan zien met wie we allemaal een contract hebben. Ik heb even voor je gekeken, maar ik kan geen fysiotherapie praktijk of theraupeut vinden op de Strausshof 14.

Zoals je hierboven ook leest, kan een instelling kan wel eens onder een andere naam (en locatie) bekend staan. Vraag dit voor de zekerheid even na bij de therapeut zelf. In dit topic staat ook het linkje naar de vergoeding van niet gecontracteerde zorg, mocht je daarover meer willen weten. 

Kom je er zo uit?