Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Waarom krijg ik geen vergoeding voor bewegen in warm water bij reuma?

Bezoeker

Volgens polis vergoedt Zilveren Kruis € 150,-- per jaar.

Wekelijks oefen ik in het verwarmde zwembad onder deskundige leiding.

Agis honoreerde mijn declaraties hiervan.

Omdat Agis werd opgeheven kwam ik terecht bij Zilveren Kruis.

Mijn eerste declaratie werd geweigerd omdat er geen verwijzing was.

Nu heb ik een verwijzing van de huisarts bij mijn declaratie ingesloten en wordt er weer niets vergoed door Zilveren Kruis en krijg ik geen uitleg waarom niet.

Telefonisch contact met klantenservice zilveren kruis lukt niet.

Wat nu ??

• Botten spieren en gewrichten

Waarom krijg ik geen vergoeding voor bewegen in warm water bij reuma?

8 ANTWOORDEN

Re: bewegen in warm water bij reuma

Fanatiekeling

Ik denk dat het mogelijk is dat dit niet in de verzekering van zilveren kruis is opgenomen en dat de eerste afwijzing een foute motivatie was. 

Ik raad u aan om eerst zelf te controleren in de polisvoorwaarden of dit vergoed wordt. Als het NIET vergoed wordt, kunt u formeel bezwaar maken mits Zilveren Kruis u bij de overgang beloofd heeft dat er geen verandering in de polisvoorwaarden zou zijn. ( u moet natuurlijk wel aantonen dat dit WEL was opgenomen in de polisvoorwaarden Agis). 

Groet, Feina.

Re: Waarom krijg ik geen vergoeding voor bewegen in warm water bij reuma?

Moderator

Hallo HT,

Het klopt dat er vanuit de 3 sterren aanvullende verzekering een vergoeding is van € 150,- voor bewegen in verwarmd water bij reuma. De voorwaarden voor vergoeding vind je op onze website. Staat er op de nota een afwijzing vermeld HT? Het is natuurlijk belangrijk dat je een duidelijke uitleg krijgt wanneer je een nota niet vergoed krijgt. 

Als je er niet uitkomt met de nota zelf, stuur mij gerust een prive berichtje zodat ik even met je mee kan kijken en je uitleg kan geven.

Bezoeker

Hallo Michelle, hartelijk dank voor je antwoord.

Ik kom er inderdaad zelf niet uit en op de laptop ben ik ook niet echt handig.

Graag maak ik van je hulp gebruik, misschien per telefoon ?

Webcare

Hoi @HT Goed dat je het vraagt als het niet duidelijk voor je is. Ik heb voor je privacy je telefoonnummer weggehaald. We hebben dus een verbeterpunt begrijp ik, we moeten je uitleggen op de afwijzing waarom jij de vergoeding niet krijgt.

Bellen is geen optie voor ons, je kunt het beste zelf bellen met mijn collega's of mij zoals @Michelle aanbood een privébericht sturen met je relatienummer en je geboortedatum. 

Dit doe je zo:

1. klik op mijn profielfoto (deze vind je onder mijn naam) in mijn profiel zie je aan de rechterkant een blauwe knop: Pauline als vriend toevoegen.

2.Daarboven staat de optie voor privébericht. 

Natuurlijk helpen we je verder, ik zie graag je reactie.

Pauline

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Bezoeker

Helaas Pauline, Michelle;

Die blauwe knop rechts kan ik niet vinden,

dus met vriend een privé bericht, dat lukt mij niet.

ik probeer de telefoon nogmaals 

Moderator

@HT Wat vervelend dat het niet lukt. Goed dat je het hier aangeeft.
Uiteraard mag je ook op een andere manier contact opnemen. 

Waar gaat het precies fout? Wanneer je op iemand zijn naam klikt, hoort een nieuwe pagina te openen. Dan zie je helemaal rechts verschillende teksten staan. Zoals een knop '(naam) aan vrienden toevoegen'. Daarboven staat dan ook de optie om die persoon een privébericht te sturen. 

Er is ook nog een andere manier om een privébericht te sturen. Ik leg het je graag uit:

1. Ga terug naar de startpagina door op de knop 'forum' te klikken. Deze knop zie je rechts boven in de blauwe balk. 

2. Aan de rechter kant van het scherm zie je dan een stukje met gebruikersprofiel. Onder je naam en avatar zie je twee icoontjes staan. Het rechter icoontje is het icoontje van de privé berichten. Wannneer je hier op klikt, kom je bij je privéberichten. 

3. Kies voor 'nieuw bericht opstellen' en maak het privé bericht aan.

Welke weg je ook kiest, ik hoop dat het na contact wel duidelijk voor je is. 

Laat je nog even weten of dat alles is gelukt? Misschien kunnen we nog iets voor je doen? 

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Bezoeker

Ik vind dat zilverenkruis het mij wel erg lastig maakt om contact op te nemen ten einde wèl vergoeding te krijgen waarvoor ik ben verzekerd.

Ik ben niet zo handig met apparatren probeer daarom op te bellen.  

De klantenservice telefoon is op elk tijdstio druk, druk , druk tot 15 minuten wachttijd.

Klantenservice ? ?  

Webcare

Hoi @HT we willen graag dat je verder komt met het antwoord op je vragen.

Heb je de tips van @Eva Sgeprobeerd? Het moet lukken een privébericht te sturen. 

Er zijn meer manieren om je vraag te stellen. Je kunt ook op Facebook of Twitter terecht. Op Facebook kun je een privébericht sturen met je relatienummer en je geboortedatum. Op twitter stuur je ons een DM.

Na 18.00 kun je ook mailen naar ons. 

Als bellen handiger voor je is adviseer je meteen om 8 uur te bellen met mijn collega's.  telnr. 071 751 0052Het blijft inderdaad erg druk

Je ziet dat we veel opties hebben voor klantcontact. 

Wil je me laten weten of je verder komt?

gr. Pauline