Hier kan oude informatie staan. Lees onze website over de vergoeding van fysiotherapie. Deze informatie is altijd up-to-date.
Ik heb een twee vragen over vergoedingen van fysiotherapie en ben 3* aanvullend verzekerd.
1) Zoals ik uw voorwaarden lees, wordt fysiotherapie voor een aandoening die _NIET_ op de VWS-lijst alleen vergoed uit de aanvullende verzekering (max. 27 keer). Vanaf de 28e behandeling betaal ik alles zelf. Bij fysiotherapie die _WEL_ op de VWS-lijst staat, worden de 1e 20 behandelingen uit de aanvullende verzekering vergoed. Vanaf de 21e behandeling worden de behandelingen vergoed vanuit de basisverzekering met aftrek van mijn eigen risico. Is dit juist?
2) In het vergoedingenoverzicht staat letterlijk "één aandoening....". Wat gebeurt er als ik fysiotherapie krijg voor twee aandoeningen waarvan slechts één aandoening op de VWS-lijst staat?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Graag heb ik daar eerst uitleg over, voordat ik kan reageren.
?.. Het is bedoeld om aan te geven dat de voorwaarde geldt per aandoening en niet per kalenderjaar.
De Kennisbank is zeker al ter ziele?
hoi @Feina
de kennisbank bestaat nog, maar het artikel fysio is wel verdwenen.
en als ik verder kijk, in vergoedingen en zorg staan wel 3 artikelen over de freestyle libre, die zouden best samen gevat mogen worden in 1 artikel.
misschien eens tijd voor een opschoonactie door 1 van de moderatoren
groet mike
Feina, de kennisbank is zeker niet ter ziele maar dit kennisbank artikel is er inderdaad niet meer. De informatie van het artikel staat nu, in een betere vorm, op de website. Informatie vind je hier.
Ik zal het linkje in het bericht van TS ook aanpassen naar de website
@diadino24, je hebt helemaal gelijk. De artikelen kunnen samengevoegd worden alleen zitten we daar met een technische uitdaging.. We willen graag 1 artikel maar betekent dat er 2 verdwijnen. Het is even de uitdaging om te kijken wat we hier mee kunnen omdat we de linkjes van de kennisbank artikelen op meerdere plekken in de community hebben gebruikt (dit topic is een goed voorbeeld)
hoi @Michelle,
mooie uitdaging voor de IT afdeling,
zoeken op de link en deze dan vervangen door een nieuwe link naar het overblijvende kennisbankartikel
succes en groet mike