Vergoeding fysio niet ontvangen

Nieuwkomer

In september heb ik een nota gedeclareerd m.b.t. een aantal fysio bezoeken bij een gecontracteerde aanbieder (staat in het overzicht op de site). Toch krijg ik maar een deel vergoed omdat de fysio ineens geen gecontracteerde aanbieder zou zijn. Na hier herhaaldelijk over gebeld te hebben met de toezegging dat het uitgezocht zou worden en ik zou worden teruggebeld, heb ik helaas tot op heden nog geen bericht en geld ontvangen. Wel heb ik van de fysio inmiddels een aanmaning met incassokosten ontvangen. Ik ben er nu een beetje klaar mee, ik ben niet voor niets aanvullend verzekerd en ben niet van plan deze nota voor te schieten. Als Zilveren Kruis geld krijgt dan wordt het direct van mijn rekening gehaald en ik wacht nu al een aantal maanden op de uitbetaling. 

Als laatste redmiddel nu maar kijken of er op deze manier eindelijk een reactie komt. Zilveren Kruis ik wacht, maar mijn geduld is nu wel een beetje op............................. 

Vergoeding fysio niet ontvangen

1 ANTWOORD

Re: Vergoeding niet ontvangen

Webcare

Hallo naat1973 goed dat je onze community hebt gevonden.  Wat vervelend dat je nog niet verder bent gekomen. Allereerst ga ik kijken voor je hoe het zit met de toezegging om jou te bellen en waarom dit nog niet is gelukt. Ik ga voor je na wat we kunnen ophelderen voor je.

Wil je mij een privébericht sturen met je relatienummer, geboortedatum en postcode?

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.