Vergoeding fysio chronisch bij hersenmetastasen

Voorbijganger

Sinds 2014 heb ik fysio vanwege hersenuitzaaiingen. Nu is de praktijk over genomen door een pluspraktijk en heb ik een nieuwe verwijzing voor vervolgbehandeling  moeten vragen aan mijn oncoloog. Mijn behandelingen worden nu ingedient onder een Z code. Hiervoor weet ik niet. Nu word sinds 3 weken de therapie vergoed uit mijn aanvullende verzekering terwijl dit een chronische aandoening is. Va 2014 ging dit prima. Eerste 20 behandelingen uit mijn aanvullende daarna uit basisverzekering. Hierdoor heb ik binnenkort een probleem want ik moet waarschijnlijk aan mijn knie geopereerd worden met daarna fysio. Hoe kunnen we dit oplossen? Ik had verwacht dat de vergoeding voor vervolg behandeling hersenmetastasen ook nu gewoon vanuit de basisverzekering vergoed zou worden. 

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Vergoeding fysio chronisch bij hersenmetastasen

3 ANTWOORDEN

Re: Vergoeding fysio chronisch bij hersenmetastasen

Moderator

Goedemiddag Cajo, als ik je verhaal zo lees heb je al best veel informatie over de codes en uit welk pakket je vergoeding op dit moment komt. Omdat wij ook afhankelijk zijn van welke code de fysiotherapeut indient ben ik nog een beetje zoekende naar wat er precies aan de hand is. Zou je mij misschien in een prive bericht je relatienummer, geboortedatum en postcode+huisnummer kunnen sturen? Ik kan dan even met je mee kijken naar de polis.

Ik zie je berichtje graag tegemoet! 

Voorbijganger
Ik heb je berichtje gestuurd

Moderator

Heb je berichtje gezien Cajo. Dankjewel! Ik zal vanmiddag je polis bekijken en zien wat ik voor je kan doen. Of in elk wat ik je kan uitleggen over de situatie. Ik kom er vandaag bij je op terug in je prive berichtje! 

Groet Michelle