Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Vergoeding Academisch ziekenhuis Radboud Umc

Bewerkt 
Bekend gezicht

Hallo

Ik had deze vraag al op fb gesteld, maar nu toch hier!

Ik had bij me geboorte zuurstof tekort

Hier later kwamen ze er achter dat door de zuurstof tekort ik panhypopituïtarisme heb.

Dit is vast gesteld toen ik 12 was, ben nu 37 en wil graag de zekerheid  wat ik eigelijk voor een aandoening heb!

Aangezien het zo ingewikkeld is wil ik terug na Radboud waar ik als klein meisje ook onder controle stond!

Voordat ik een doorverwijzing ga vragen aan mijn huisarts , kom ik er achter dat de zorg in Radboud niet vergoed word door de basis polis??

Ik ben nogal geschokt!!

Mijn vraag is: Onder welke vergoeding kom ik er nu met zekerheid achter wat voor aandoeningen ik heb?

En hoeveel % er word vergoed?

Jullie kunnen dit misschien een overbodige luxe vinden, maar ik kamp dagelijks met pijnen en steeds bij komende ziekte's door de stress

O.a Ls Lichen planus, Syndroom van Tietze, Triggerpoints etc

Ik wil nu graag duidelijkheid!

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Vergoeding Academisch ziekenhuis Radboud Umc

OPGELOST
1 ANTWOORD

Re: Vergoeding Academisch ziekenhuis Radboud Umc

Bewerkt 
Voormalig medewerker Zilveren Kruis

Hey Nanda,

Ik heb je vraag op Facebook privé beantwoord zodat ik specifiek op jouw situatie kan ingaan. Dat kan op de community niet zomaar openbaar, dus ik zal hier een algemeen antwoord geven.

Het Radboud UMC is gecontracteerd met onze Basispolis. Kies je voor de Basis Budget polis, dan heb je een beperkte keuze van ziekenhuizen waar je zorg volledig word vergoed. Het is dus aan te raden even te kijken in de zorgzoeker waar je terecht kunt voor je je Basispolis kiest.