Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Kan ik voor dezelfde behandeling naar 2 verschillende fysiotherapeuten?

Nieuwkomer

Tbv revalidatie na een knie-operatie wordt mij aanbevolen om 2 x per week fysio-training te doen.
Het komt mij het beste uit om dat op twee verschillende lokaties te doen (woonplaats/werkplaats).
Kan ik er van uitgaan dat het qua vergoeding niet uitmaakt, dat ik dat op verschillende praktijken doe?
Ik ben ruim (3*) verzekerd.

• 2013
  • 2014
  • 2015
  • 2016
  • Fysiotherapie

Kan ik voor dezelfde behandeling naar 2 verschillende fysiotherapeuten?

OPGELOST
1 ANTWOORD

Re: Kan ik voor dezelfde behandeling naar 2 verschillende fysiotherapeuten?

Webcare
ejkentie schreef:
Tbv revalidatie na een knie-operatie wordt mij aanbevolen om 2 x per week fysio-training te doen.
Het komt mij het beste uit om dat op twee verschillende lokaties te doen (woonplaats/werkplaats).
Kan ik er van uitgaan dat het qua vergoeding niet uitmaakt, dat ik dat op verschillende praktijken doe?
Ik ben ruim (3*) verzekerd.

Hai Ejkentie,
Goed dat je zo royaal verzekerd bent voor je fysiotherapie!
Je vraagt of het mogelijk is op 2 locaties je fysio behandelingen vergoed te krijgen.
Ja, dat is toegestaan, maar het is niet wenselijk. De reden is dat de therapeuten elkaar kunnen tegenwerken in de behandeling van de patiënt.
Heb je gecheckt of de fysiotherapeut een contract heeft met Zilveren Kruis?
Ik geef je nog even mee dat er geen 2 behandelingen op één dag worden vergoed.

Heel veel sterkt met je knie. Als je nog hulp nodig hebt rond het regelen van zorg, weet je dat ook de Zorgcoach voor je klaarstaat?

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.