Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Kan ik veranderen van fysiotherapeut na verhuizing?

Bewerkt 
Starter

Beste heer/mevrouw, 

Dit kalenderjaar heb ik een aantal behandelingen van een fysiotherapeut gehad (manuele therapie) omdat ik last had van mijn rug door het sporten. Deze werden vergoed omdat ik een polis met één ster heb en gelukkig zijn die klachten verholpen. Onlangs heb ik een knieblessure ontwikkeld, maar ik ben verhuisd naar een andere stad. Nu vroeg ik me af of ik een nieuwe fysio kan zoeken en de behandelingen gewoon weer worden vergoed (ik heb nog een aantal behandelingen uit mijn verzekering 'over'). 
Ik hoor graag van u!

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Kan ik veranderen van fysiotherapeut na verhuizing?

3 ANTWOORDEN

Re: Veranderen van fysiotherapeut

Voormalig medewerker Zilveren Kruis

Hey @Miriam33, welkom op de community! Ben je sinds kort verhuisd? Dan is het misschien nog handig om even in de zorgzoeker te kijken, daarin kun je vinden welke huisarts/tandarts in je buurt nog nieuwe patiënten aanneemt. Kies hiervoor na je zoekopdracht boven de zoekresultaten voor "filters" en dan "status inschrijven".

Om je vraag te beantwoorden, zolang je nog niet aan je maximum aantal vergoedingen zit kun je prima in een andere stad gebruik maken van fysiotherapie. Houd er wel rekening mee dat je eerste consult altijd dubbel word berekend tenzij je naar een Pluspraktijk gaat (deze praktijken benoemen we als zodanig in de zorgzoeker).

Kan je met deze informatie verder?

Starter

Ja super, bedankt!!

Moderator

Graag gedaan Miriam! Sterkte met je knieblessure. Ik hoop op een snel herstel Smiley Vrolijk