Heb net mijn pakket gewijzigd, wanneer kan ik gebruik maken van de vergoeding (fysiotherapie)?

Starter

Heb net via internet mijn pakket gewijzigd.

Maar heb gelezen, dat de wijziging pas later ingaat.

Wanneer kan ik een afspraak maken met mijn huisarts betreffende fysiotherapie?

groetjes patrick

Heb net mijn pakket gewijzigd, wanneer kan ik gebruik maken van de vergoeding (fysiotherapie)?

4 ANTWOORDEN

Re: heb net mijn pakket gewijzigd. wanneer kan ik een afspraak maken voor fysiotherapie aan mijn rug

Fanatiekeling

Ik kan niet begrijpen dat de wijziging later ingaat. Er is geen medische acceptatie, en je betaalt vanaf januari 2017. Dus je kunt er gelijk gebruik van maken. ( ik ben niet van Zilveren Kruis). 

NB anders zou dit een gemakkelijk verdienmodel zijn: wel betalen, maar geen zorg kunnen gebruiken.

Groet, Feina.

Re: heb net mijn pakket gewijzigd. wanneer kan ik een afspraak maken voor fysiotherapie aan mijn rug

Moderator

Goedemorgen Patrick, normaal gesproken wanneer je in de maand januari je pakket wijzigt, gaat deze inderdaad met terugwerkende kracht per 1 januari in. Dit betekent dat je ook recht heb op de vergoeding per deze datum! Ik weet echter niet jouw volledige situatie dus het kan zijn dat jouw situatie anders is. Bijvoorbeeld wanneer je in januari 18 jaar wordt en daarom je pakket aan past.

Zou je mij kunnen toelichten wat precies de situatie is? Je kunt ook gemakkelijk inloggen met je DigiD via zk.nl/mijnzilverenkruis Hier kun je jouw wijzigingen bekijken.

Ik hoor graag van je!

Starter

Hallo michelle.

ik ben al een tijd verzekerd bij zilveren kruis.

ben geen 18 meer. ben ouder.

mij gaat het erom, dat de medewerker bij de huisarts kan zien dat ik fysiotherapie in mijn pakket heb.

als ik dit niet kan zien in dit systeem, kan de medewerker bij de huisarts dit ook niet zien.

groetjes patrick

Webcare
Webcare

Hallo Patrick, volgens mij lopen er een aantal vragen door elkaar. Wil je mij een privébericht sturen (klik op mijn naam, en daarna op 'een bericht verzenden') met jouw relatienummer, adres en geboortedatum? Dan kijk ik na welke verzekering je hebt en of wij fysiotherapie vergoeden. Als je naar een gecontracteerde fysiotherapeut gaat is een verwijzing van de huisarts trouwens niet nodig.
Ik hoor graag van je!
Groet, Kim

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.