Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

40 fysiobeurten weer in 2016

Bewerkt 
Starter

Met blijvende klachten na respectievelijk; hernia operatie en een meniscusoperatie aan dezelfde kant.
Plus daarbij een schouder die geopereerd is en ook fysio blijvend nodig heeft.redt ik het dus te nimmer nooit met maar 40 fysiobehandelingen.ik lig 1 uur bij de ene en een half uur bij de andere per week op de tafel.
Hierdoor heb ik dus afgelopen jaar moeten schipperen en verdelen.waardoor de klachten dus zijn verergerd.....dit moet toch niet de bedoeling zijn?.na een operatie krijg je een jaar nabehandelingstraject..deze zijn dus allang geweest....
In 2016 vergoedingen zie ik dus weer 40 behandelingen max vergoed....
Ik dacht dat fysio bedoeld was om je bewegelijkheid weer te laten toenemen ipv afnemen omdat je moet schipperen.ook probeer je door fysio therapie een nieuwe operatie te voorkomen......wat je bijna dus zou gaan doen om weer een jaar gewoon fysio te krijgen.....ook dat ik volgens mij niet de bedoeling....
Met mij zullen er heel veel zijn die hier tegen aan lopen..chronische aandoeningen/ziek maar niet op de lijst borst..

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

40 fysiobeurten weer in 2016

4 ANTWOORDEN

Re: 40 fysiobeurten weer in 2016

Voormalig medewerker Zilveren Kruis

Hey Ingrid, is natuurlijk heel vervelend als je zo met je klachten rond blijft lopen. Lijkt me zeker niet de bedoeling. De reden dat bepaalde behandelingen uit de chronische lijst zijn gehaald is omdat het geen verbetering oplevert. Het idee was om dan oefeningen mee te krijgen vanuit je fysio zodat je zelf kan werken aan verbetering. Heb je al contact gehad met de zorgcoach? Zij kunnen je helpen met een second opinion via best doctors. Wellicht kunnen zij een behandeling voorschrijven waardoor je niet zo blijft schipperen. 

Fysiotherapie na nieuwe knie

Starter

Hoogstwaarschijnlijk moet ik volgend jaar een nieuwe knie krijgen .

nu is mijn vraag ,moet ik mij hier extra voor  bij verzekeren  voor fysiotherapie of valt dit onder het nazorgproject van de operatie.

Ik heb nu recht op 15 behandelingen,maar dit is  dan natuurlijk veel te weinig

Fanatiekeling

Deze vraag lijkt nooit beantwoord te zijn?

Groet, Feina.

Moderator

Klopt dat dit zo lijkt Feina. Inderdaad niet handig voor andere lezers! Er is namelijk wel een antwoord gegeven op de vraag van Framake810, deze staat alleen in een ander topic. Je vindt deze hier.