"Logeer-moeder" bij vroeggeboorte

Nieuwkomer
Hallo, ik ben op het moment logeer moeder in het ziekenhuis.
Mijn vraag is; word dat verrekend met je Eigen Risico? 1 dag hier is al 328 ,- euro. Of word het basis vergoed? Ik weet wel dat ik max 28 dagen mag verblijven mits de kamer nodig is voor kraam.
Mvg Sabrina v Maurik

"Logeer-moeder" bij vroeggeboorte

2 ANTWOORDEN

Re: "Logeer-moeder" bij vroeggeboorte

Bewerkt 
Fanatiekeling

Als er vergoeding is onder de basisverzekering ( informeer bij de zorgadministratie van he ziekenhuis), dan geldt vrijwel zeker het eigen risico ( tenzij de kosten op uw baby worden verhaald, en een kind heeft geen eigen risico). Ook dat kan de zorgadministratie van het ziekenhuis beantwoorden.

Groet, Feina.

Re: "Logeer-moeder" bij vroeggeboorte

Webcare

Hallo @sabrina, gefeliciteerd met de geboorte van je kindje.  Hoe gaat het nu met jou en je kind?

Ik heb vragen aan jou voordat ik je verder kan helpen.

Wanneer ben je bevallen?

Je kindje moet in het ziekenhuis blijven begrijp ik, is er voor jou een medische noodzaak om te blijven?

Wat bedoel je met 28 dagen verblijf in het ziekenhuis? Is dat voor je baby al vastgesteld dat dit verblijf 28 gaat duren?

Is er overleg geweest uitgestelde kraamzorg?

Wie vertelt dat een dag €328,- kost, is het een kraamhotel of een suite, waar ben je precies?

Wil je mij een privébericht sturen met je antwoord met je relatienummer, geboortedatum en postcode. Dan kan ik je beter helpen.

Ik hoop dat het goed gaat met jou en je baby,  ik wens je alvast het allerbeste voor 2017 en zie graag je privéberichtje,

groetjes Pauline

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.