Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

premie voor het gezin in eens per jaar betalen

Voorbijganger

Goedemiddag,

Wij willen graag onze premie voor een heel jaar in één keer betalen, maar dan wel alle premies voor ons hele gezin tegelijk. Ik kan het nu per persoon wel aanpassen, maar hoe kan ik op een gemakkelijke manier onze gehele jaarpremie af laten schrijven?

Ik hoor het graag!!

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

premie voor het gezin in eens per jaar betalen

5 ANTWOORDEN

Re: premie voor het gezin in eens per jaar betalen

Moderator

Hoi DvB,

Bedoel je dat jouw gezin om dit moment aparte polissen heeft maar dat iedereen de premie graag met een jaarbetaling wil doen? Wanneer dit het geval is, is het helaas alleen maar mogelijk dat ieder dit voor zichzelf aanpast door in te loggen met zijn/haar DigiD. Ben jij of iemand anders verantwoordelijk als verzekeringsnemer voor het gehele gezin? De verzekeringsnemer kan namelijk voor iedereen op de polis de betaalwijze aanpassen. 

Gaat dit lukken DvB?

Voorbijganger

Oké duidelijk!

Maar als ik het wijzig, dan staat er 'De ingangsdatum van uw nieuwe betaaltermijn wordt: 1-1-2017', maar ik wil het voor dit jaar in één keer betalen.

Hoe doe ik dat dan?

Webcare

Hoi @DvB Je kunt het beste bellen met mijn collega's. Zij kunnen voor 2017 je betaalwijze veranderen naar jaarbetaling. Online kan het inderdaad pas weer veranderd per 2017.

ma t/m vrij 08:00 - 18:00

071 751 00 52

Kun je zo verder denk je?

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Voorbijganger
Je bedoelt de 1e keer waarschijnlijk 2016.
Ik zal eens bellen. Bedankt voor je antwoord!

Voormalig medewerker Zilveren Kruis

Hey DvB, inderdaad! Voor 2016 kunnen de collega's het nog voor je regelen.