Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

incasso datum eigen risico

Bewerkt 
Nieuwkomer

hallo,

ik zit op dit moment in engeland voor een stage van 5 maand mijn ouders hebben een brief ontvangen over het eigen risico, dit zou october de 22e afgeschreven worden ik ben niet in staat om te bellen en mijn ouders ben ik vergeten te machtigen hiervoor mijn vraag is of het mischien mogelijk is dat het geld de 28e word afgeschreven aangezien ik mijn studiefinaciering dan zeker binnen heb en er niet niks op mijn rekening staat en het niet kan worden afgeschreven.

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

met vriendelijk groet,

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

incasso datum eigen risico

OPGELOST
1 ANTWOORD

Re: inge

Moderator
Hoi Inge,

Handig dat je op deze manier je vraag aan ons stelt! Hoef je in ieder geval niet bellen!

Ik heb even voor je nagevraagd wat de mogelijkheden zijn. Op 22 oktober gaan wij het bedrag incasseren. Op het moment dat je dan niet voldoende saldo op je rekening hebt krijgen wij dit bericht door van de bank. Wij gaan dan automatisch 7 dagen later dit nog een keer proberen. Kunnen we het dan wel incasseren? Niks aan de hand!

Je zou ook een betalingsregeling kunnen treffen voor dit bedrag maar dat betekent wel dat het bedrag in termijnen wordt betaalt. Als je dat makkelijker vindt kan je dit hier regelen.

Kan je verder met deze info?

Nog heel erg veel plezier in Engeland en succes met je stage!