herinnering betaling premie maar reeds overgestapt naar andere zorgverzekering

Voorbijganger

goedemiddag, 

in december ben ik van zilveren kruis overgestapt naar een andere verzekering. De betalingsregeling heb ik toen stop gezet bij mijn bank omdat ik het in een keer betaalde en dit niet bij twee verzekeraars tegelijkertijd kan betalen (ook al zou ik daarna het geld van zilveren kruis terug krijgen). 

Nu krijg ik perv post een behoorlijk dringende 1 e herinnering om even snel ruim 1300 euro over te maken, ik ben reeds over gestapt, dus dit lijkt me niet nodig toch? Er wordt echter gedreigd met forse verhogingen dus ik wil het graag even zeker weten.

mvg 

• Eigen risico en premie

herinnering betaling premie maar reeds overgestapt naar andere zorgverzekering

7 ANTWOORDEN

Re: herinnering betaling premie maar reeds overgestapt naar andere zorgverzekering

Moderator

Hoi RP,

We hebben zojuist een topic geopend waarin we uitleg geven over (vermoedelijk) jouw situatie als ik jouw vraag zo lees.

Is jouw vraag beantwoord met de uitleg die we in dit topic geven? Of is jouw situatie toch iets anders? Laat dit dan gerust weten!

Re: herinnering betaling premie maar reeds overgestapt naar andere zorgverzekering

Voorbijganger

Dus als in mijn financieel overzicht bij Premie bij te ontvangen en te betalen €0 staat en er geen facturen zijn volgens dit overzicht, dan hoef ik dus niets te doen? Kan ik dan de schriftelijke herinnering negeren?

Moderator

Rp, zou ik even met je mee mogen kijken naar je polis? Een van de redenen waarom wij een herinnering sturen is, zoals staat uitgelegd in het andere topic, omdat wij al eerder de premie naar jou hebben overgemaakt. Is dit bij jou niet het geval?

Ik zie graag je relatienummer, geboortedatum en postcode+huisnummer in een priveberichtje. Dan kijk ik met je mee!

Voorbijganger

Jazeker 

graag zelfs 

hoe stuur ik een prive bericht? 

Moderator

Als je zelf ingelogd bent klik je op mijn avatar. Je komt dan op mijn persoonlijke pagina. Aan de rechterkant zie je daar dan staan: Stuur Michelle een prive bericht.

Als het niet lukt, laat het even weten. Dan stuur ik jou een berichtje zodat je daarop kan reageren.

Voorbijganger

Helaas, lukt niet

ik kom wel op je pagina maar zie niet wat je beschrijft aan de rechterkant. 

Moderator

Ik ga jou direct een prive berichtje sturen RP. Je krijgt dan een e-mail die direct naar het prive berichtje gaat waar je dan op kan reageren!