Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

betalingsregeling

Starter

Ik heb op 3 september jl. een betalingsreeling aangevraagd maar krijg nu een 1e herinnering voor het gehele bedrag. Waar gaat het mis?

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

betalingsregeling

2 ANTWOORDEN

Re: betalingsregeling

Webcare

Hoi @JeromeBl,

 

Ik wil op een openbaar forum als deze niet in details treden van jouw financiën, dus ik geef je in dit openbare bericht algemene informatie die voor iedereen geldt.

 

Wanneer wij een regeling met iemand aangaan, is de afspraak dat er geen nieuwe achterstanden ontstaan gedurende de looptijd van de regeling. Als er een automatische incasso van afbetaalbedrag, maandelijkse premie of nieuwe zorgkostennota wordt gestorneerd, is er toch een nieuwe achterstand en wordt de regeling stopgezet.

 

Als je wil dat ik kijk naar de reden van deze 1e herinnering, stuur dan alsjeblieft jouw relatienummer en geboortedatum in een privébericht aan mij. Dan kan ik jou in privébericht gedetailleerdere informatie geven over jouw financiën.

 

Ik hoor het graag van jou.


Wordt lid om te reageren en deel te nemen aan deze community.

Re: betalingsregeling

Starter

Hallo Jeroen,

 

Het is al geregeld. Ik heb contact gehad met een collega en hij heeft alles opnieuw ingevoerd. Mijn aanvraag was niet volledig verwerkt.

 

Groet,