alles is betaald, maar toch staat er een bedrag open.

Voorbijganger

Goedemiddag,

Volgens Zilveren Kruis, had ik een betalingsachterstand over de maand september 2015.
En deze was vervolgens naar het incasso bureau gegaan met dagvaarding als gevolg. Hoewel ik het daar totaal mee oneens was en zal een officiële klacht indienen, heb ik het volledige bedrag wat er op de dagvaarding stond plus de incassokosten tot de laatste cent betaald.
Nu zie ik op de pagina van mijnZilverenkruis dat er nog een bedrag open staat van 9,99 euro. De incassobureau heeft een fout gemaakt en niet alles aan u betaald waardoor ik NOG steeds geen recht heb op een aanvullende tandartsverzekering.

Ik wil dat deze met spoed opgelost word want ik wil in het jaar 2016 wel een tandartsverzekring hebben.

Bij voorbaat dank.

alles is betaald, maar toch staat er een bedrag open.

5 ANTWOORDEN

Re: alles is betaald, maar toch staat er een bedrag open.

Medewerker

Hallo @MaryJ,

Van harte welkom bij de community.

Uiteraard willen wij, maar ook de community, graag helpen met je vragen. Sommige vragen zijn echter te specifiek en persoonlijk. Om die reden kun je het beste rechtstreeks contact opnemen met de financiële afdeling. Zij hebben namelijk een volledig inzage in jouw gegevens bij ons en externe partijen. Deze afdeling is rechtstreeks te bereiken. Dit kan op het nummer: 088 462 11 00.

Voorbijganger
Dat is juist mijn probleem. Zilveren Kruis is al weken onbereikbaar!! Ik zit ver boven mijn belminuten heen!

En het grappige is dat die 9,99 nu wel is verwerkt, maar omdat het na 1 februari is, kan ik voor het huidige jaar zelf geen aanvullende tandartsverzekering meer aanvragen.

En Zilveren Kruis is nog steeds telefonisch onbereikbaar! Ook de financiële afdeling!

Medewerker

Helaas zijn we inderdaad minder goed bereikbaar. Mijn oprechte excuses daarvoor!

Wanneer alles verwerkt is kan de polis nog aan worden gepast. Zou ik daarvoor jouw relatienummer en geboortedatum in een privébericht mogen? 

Voorbijganger
Ik heb Zilveren Kruis na drie kwartier in de rij te hebben gestaan, eindelijk kunnen bereiken. En het is gelukt. Mijn polis is aangepast.

Bedankt Michiel voor uw medewerking.

Medewerker

Fijn om te lezen dat je nu geholpen bent @MaryJ, bedankt dat je nog even de moeite hebt genomen een berichtje te sturen! Mocht je in de toekomst vragen hebben of je loopt ergens tegenaan dan kijken we hier graag met je mee! 

Groetjes, 

Vind je een bericht leuk en wil je graag je waardering geven? Dit kan door op de Like button te klikken onderaan het bericht.