achterstand premies zijn voldaan

Nieuwkomer

Geachte heer/mevrouw,

Als aanvulling op mijn email naar het adres basisverzekering@zilverenkruis.nl stuur ik u ook via deze weg, het volgende verzoek.

Ik wil ik u vragen of het mogelijk is om de melding bij het Zorginstituut Nederland zo spoedig mogelijk weg te halen. Zie de onderstaande bijlage voor betalingsbewijzen over over het bedrag van 542,01 en de het resterende bedrag bij Flanderijn en van Eijk en bij van Roon. Daarnaast wil ik u vragen, omdat de premie over februari door het zorginstituut op 25 januari 2016 is geïncasseerd en ik de laatste betaling op de 25 januari 2016 heb verricht, het mogelijk is de de boete van 79,00 terug gestort te krijgen op mijn rekening. 

Verder heb ik inmiddels de acceptgiro over de premie over de maand maart 2016 al inmiddels ontvangen, graag wil ik een verzoek indienen deze te annuleren.

Ik hoor graag van u.

Bij voorbaat dank,

Met vriendelijke groet,

xxxxxxxx

Moderatie : relatienummer en bijlage verwijderd uit de post, in verband met privacy

• Eigen risico en premie

achterstand premies zijn voldaan

1 ANTWOORD

Re: achterstand premies zijn voldaan

Medewerker

Hey @yess,

Goed dat je ons weet te vinden op de community en van harte welkom!

De vraag die je stelt over de afmelding bij het zorginstituut Nederland kan ik helaas niet voor je beantwoorden via de community. Net als de documenten die je toe hebt gestuurd kan ik ook niet doorsturen naar de financiele afdeling. Je kunt deze betaalbewijzen het beste mailen naar het e-mailadres. Net als de aanvullende vragen. Mijn collega's van de financiele afdeling zullen vervolgens de betaalbewijzen bekijken en nagaan of de afmelding plaats kan vinden. Ik vind het vervelend dat ik geen ander nieuws heb, maar de inzage in jouw dossier en invloed op de afmelding die hebben wij hier helaas niet. 

Natuurlijk kun je ook even bellen met mijn collega's: (088) 462 11 00 Bereikbaar van 08.00 tot 18.00 uur.

Groetjes, 

Vind je een bericht leuk en wil je graag je waardering geven? Dit kan door op de Like button te klikken onderaan het bericht.