Wijzigen van zorgverzekering middels uitbreiding AV

Nieuwkomer

Goedemorgen,

Ik probeer al enige tijd de klantenservice telefonisch te bereiken, maar vanwege periode van het jaar zijn jullie moeilijk te bereiken en een lange wachttijd wat overigens logisch en heel begrijpelijk is.

Dus probeer ik het zo.. Smiley Vrolijk

Ik heb enkele malen getracht mijn zorgverzekering te wijzigen middels een uitbreiding van een aanvullende Tandartsverzekering 2 sterren en de Basis Plus Module in mijn zilveren kruis.

Helaas is me dat tot op heden nog steeds niet gelukt, ik moet er eerlijkheidshalve bij vermelden dat de laatste zorgverzekering premie nog open stond die betrekking had op 1 december t/m 1 januari 2017.

Dus dat het op dat moment niet lukte is logisch, maar inmiddels is alles al enige tijd voldaan en ook verwerkt als ik via mijn zilveren kruis kijk. (zie toegevoegd screenshot)

financieel overzicht zk.jpg

Daar staan geen openstaande posten in vermeld maar nog steeds lukt het me niet om mijn zorgverzekering te wijzigen met een uitbreiding van een Tandartsverzekering 2 sterren en de Basis Plus Module.

Kan iemand me uitleggen/vertellen/helpen waarom dit niet mogelijk is, en/of ervoor zorgen dat mijn zorgverzekering middels de aanvullende verzekeringen uitgebreid gaan worden?

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,

• Eigen risico en premie
  • Zilveren Kruis Online

Wijzigen van zorgverzekering middels uitbreiding AV

1 ANTWOORD

Re: Wijzigen van zorgverzekering middels uitbreiding AV

Moderator

Goedemorgen Birgitte! Het is inderdaad al aardig druk bij onze klantenservice dus fijn dat je de community hebt gevonden om je vraag te stellen. Ik ben verrast dat het wijzigen niet lukt. Ik zie zo namelijk geen reden waarom dit niet zou lukken maar ik denk graag even met je mee. 

Krijg je wel de mogelijkheid om je polis te wijzigen en krijg je een foutmelding? Of zie je nergens te mogelijkheid om te wijzigen? En ben benieuwd of je zelf verzekeringsnemer bent van de polis? Of ben je met iemand meeverzekerd?

Heel wat vragen maar hoop dat we zo kunnen achterhalen wat er mis gaatSmiley Vrolijk