Welke zorgverzekering heb jij gekozen?

Moderator

In oktober vroegen we: “Hoe kies jij je zorgverzekering voor 2016?” Dit maakte een grote discussie los onder onze Facebook-volgers en Community-leden.

Zo waren er mensen die de laagst mogelijke premie willen. Anderen zochten naar vergoedingen die passen bij hun verwachte zorg. Of vonden ruime keuze uit zorgverleners belangrijker. Kortom: uiteenlopende wensen en – voor sommigen – best wat uitzoekwerk.

@Astrid66 vertelde eerder:
"Ik heb een 1 ster polis en max eigen risico, geen tandartsverzekering. Zo spaar ik elk jaar veel geld uit. Meer dan ik voor de tandarts betaal als ik een keer wat heb. Ik ben gezond en kan het eigen risico makkelijk betalen mocht het een keer nodig zijn."

Welke zorgverzekering heb jij uiteindelijk gekozen? En waarom die?

Klik hieronder op Beantwoorden en laat het ons weten!

• Verzekering

Welke zorgverzekering heb jij gekozen?

2 ANTWOORDEN

Re: Welke zorgverzekering heb jij gekozen?

Bekend gezicht

Ik heb basis en heb net 2 ster fysio na 3 ster gewijzigd.. gelukkig dit jaar wel optijd Smiley Erg vrolijk

Dankzij de goede chatservice van Bart was het een fluit van een cent Smiley Erg vrolijk

Waarom? 

Hmm heb je ff? Smiley Tong

Om het kort te houden:

Mijn hele  hormoon huishouding ligt helemaal door mekaar

En zit nu al 1,5 jaar thuis met een Tennisarm en golferselleboog

Chronische triggerpoints/spiervehardingen in rug/schouder en nek (waar niet eigelijk)

De Fysio raadde mij aan om nu voor 3 ster aanvullend te gaan vandaar..simpel toch?

Re: Welke zorgverzekering heb jij gekozen?

Webcare

Hey Nanda,

Een weloverwogen keuze voor jou dus. Zo raden wij het ook aan en mooi dat je dit ook met je fysio hebt kunnen bespreken!