Wanneer moet ik betalen?

Nieuwkomer

Goedemorgen,

Ik ben sinds 1 januari 2016 nieuw bij Zilveren Kruis. Ik heb aangegeven dat ik gelijk voor een jaar wil betalen, middels een betaalbrief. Wanneer ontvang ik deze? Ik heb nog steeds niks binnen namelijk.

Met vriendelijke groet,

Noortje

Wanneer moet ik betalen?

3 ANTWOORDEN

Re: Wanneer moet ik betalen?

Voormalig medewerker Zilveren Kruis

Hi Noortje, er zijn problemen met de zending van deze brieven wanneer ze via betaalmail gaan. Je kan het bedrag zelf overmaken naar ons. Het bedrag staat in je mijn zilveren kruis, en kan dan naar NL58 INGB 0000 0030 50. Wil je alsnog een betaalmail? Dan kun je in privé bericht je relatienummer en geboortedatum doorsturen. Je doet dit door op mijn naam/avatar te klikken, naar mijn profiel te gaan en rechts boven "Jeppe als vriend toevoegen" te klikken op privé bericht sturen. Met vriendelijke groet, Jeppe

Nieuwkomer

Beste, 

Zelf ben ik ook een nieuwe klant bij jullie en heb er ook voor gekozen om in één keer te betalen. 

Momenteel nog geen e-mail ontvangen waarin gevraagd wordt om een betaling. Graag zou ik wel een brief of e-mail willen ontvangen zodat ik een betaling kan doen. 

Hoe nu verder? 

Mvg, 

Mark

Medewerker

Van harte welkom in bij het Zilveren Kruis @mkep en natuurlijk op de community!

Mijn excuses voor de iet wat stroeve start! Bij alle aanmeldingen die gedaan zijn eind december geldt dat er een systeemfout heeft plaats gevonden voor iedereen die gekozen heeft voor de betaalmail en acceptgiro. In dit geval kun je aantal dingen doen. Ik soms ze hieronder even voor je op @mkep

• Je kunt een acceptgiro afwachten, we sturen een eerste herinnering toe. Hier zijn natuurlijk geen extra kosten aan verbonden. Het is weliswaar een standaard brief daarvoor mijn excuus.
  • Je kunt inloggen op Mijn Zilveren Kruis, onder "mijn financieel overzicht" vind je informatie over het openstaande bedrag. Je kunt dit overmaken naar NL58INGB0000003050 (ik begrijp dat dit jouw voorkeur niet heeft).
  • Je kunt mij een privébericht sturen ik kan jou dan alle betaalgegevens in een privébericht toe sturen (het totaalbedrag & het kenmerk van de betaling).

Ik hoop dat je iets kunt met de bovenstaande antwoorden? 
Groetjes, 

Vind je een bericht leuk en wil je graag je waardering geven? Dit kan door op de Like button te klikken onderaan het bericht.