Wanneer kan ik mijn jaarpremie betalen?

Starter

ik betaal dit jaar weer een jaarpremie.

Wanneer kan ik de acceptemail ontvangen? Eind dit jaar of in het begin van 2017?

Ik hoor graag van jullie.

Met vriedenlijke groet,

Anneke

• Premie

Wanneer kan ik mijn jaarpremie betalen?

3 ANTWOORDEN

Premie 2017 in december voor een jaar vooruit betalen

Nieuwkomer

Mijn echtgenote en ik zijn per 01-01-2017 verzekerd bij Z.K. De polis hebben we nog niet en inloggen heeft nog geen zin. Nu willen we graag de jaarpremie in december (2016) betalen. Op welk rekeningnummer dient dit te gebeuren en wat moet ik vermelden?

Alvast bedankt.

Re: jaarpremie betalen

Webcare

Welkom @AnnekevandenBergJansen

Bedankt voor het stellen van jouw vraag via de community!

Voor betalingen die lopen via de acceptmail, maar ook via de acceptgiro wensen wij het bedrag binnen te hebben voor de 1e van de opvolgende maand. In jouw geval is het zo dat je een jaarbetaling doet. Dit betekent dat wij de jaarbetaling het liefst voor 1 januari willen ontvangen.

Op 11 december 2016 zetten wij de premiebetaling van de maand januari, maar ook de jaarbetalingen klaar. Mocht je voor 11 december aan ons hebben doorgegeven dat je een jaarbetaling doet voor 2017. Verwacht ik dat je de acceptmail halverwege de maand december ontvangt.

Past men de wijze van betalen na 11 december aan, dan kan het iets langer duren en ontvangt men vaak pas in het nieuwe jaar het verzoek de betaling te voldoen. Let hier dus goed op.

@Diederik1 allereerst bedankt voor de aanmeldig en van harte welkom bij Zilveren Kruis. Ik heb jouw vraag naar dit topic verplaatst. Zie bovenstaand antwoord als het gaat om aanmeldingen die wij voor 11 december 2016 ontvangen hebben. 

Wanneer je hebt gekozen voor één van de bovenstaande betaalwijze (acceptgiro of betaalmail) dan is mijn advies even af te wachten en krijg je alle informatie toegestuurd (afhankelijk van jouw keuze per mail of post). Wanneer je hebt gekozen voor een automatische incasso, dan kun je een datum met je voorkeur aangeven bij de aanmelding. Heb je dit niet gedaan tijdens de aanmelding? Dan schrijven wij rond 27 december 2016 de jaarbetaling af. 

Mocht je vragen hebben laat het gerust weten! 

Hartelijke groet,

Vind je een bericht leuk en wil je graag je waardering geven? Dit kan door op de Like button te klikken onderaan het bericht.

Re: Wanneer kan ik mijn jaarpremie betalen?

Starter

dan wacht ik naar 11 december met betalen.

Bedankt voor je antwoord.