Waarom wordt dit een verzekering genoemd ?

Nieuwkomer

Ik begrijp dat graaiers eerst betaald moeten worden en daarna pas de mensen die je daadwerkelijk helpen maar dat je eigenlijk voor een dienst betaald die niet bestaat is belachelijk. Niets valt onder de "verzekering" ......dus oplichting.

Wel een geslaagde aktie om de nota van 2015 niet aan het einde van 2015 te geven maar begin 2016 , zodat je nu niet meer kunt overstappen, slim.

Waarom wordt dit een verzekering genoemd ?

1 ANTWOORD

Re: Waarom wordt dit een verzekering genoemd ?

Medewerker

Hey @Sjacqoo

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met jouw bericht. Kun je dit nader toelichten? 

Wel wil ik even reageren op je laatste zin. Wij laten mensen die een achterstand hebben in de premie niet gaan. Dat klopt, maar een achterstand in het eigen risico, of een eigen risico die wij pas in 2016 kunnen factureren is voor ons geen aanleiding een verzekerde niet over te laten stappen. Kortom, zolang er geen achterstand is in de premie kan men overstappen, zolang wij de afmelding voor 31 december ontvangen hebben. Het eigen risico staat hier dus volledig los van. 

Groetjes, 

Vind je een bericht leuk en wil je graag je waardering geven? Dit kan door op de Like button te klikken onderaan het bericht.