Waarom is mijn premie al twee maanden niet afgeschreven?

Voorbijganger

Dag,

Ik zie dat er al twee maanden geen premie van mijn rekening is afgeschreven. Dit is vervelend, want na een tijdje komen jullie natuurlijk met een bedrag van twee of meer maanden dat in een keer voldaan moet worden.

Graag zo snel mogelijk uitzoeken, ik heb nergens informatie kunnen vinden om mijn ZK. Laatste betaalgegevens zijn ook tot maar 20.02.2017 bijgewerkt.

Alvast bedankt!

Raimonda

Waarom is mijn premie al twee maanden niet afgeschreven?

6 ANTWOORDEN

Re: Premie 2 maanden niet afgeschreven

Community Manager

Hoi @Raimonda

Bedankt voor je vraag. Ik heb je relatienummer even weggehaald omdat het op een openbaar forum stond en daarna even naar jouw gegevens gekeken. De reden dat je de premie niet meer zelf betaalt is omdat dat nu via jouw werkgever verloopt. Dat gebeurt vanaf het moment dat je jouw collectiviteit hebt aangepast. Alles gaat dus nog steeds goed qua betalingen. Geeft dit zo antwoord op je vraag?

Re: Waarom is mijn premie al twee maanden niet afgeschreven?

Voorbijganger

Dag @Raoul,

Bedankt voor snel antwoord!

Toch gaat er iets mis volgens mij, van mij salaris wordt er namelijk niks ingehouden. Mijn werkgever geeft tevens ook aan dat het niet meer via hem gaat...

Community Manager

Hey @Raimonda, je hebt helemaal gelijk. Er ging iets behoorlijk mis en we zijn het aan het rechtzetten. Ik stuur je een priveberichtje met de volledige uitleg, is dat goed?

Voorbijganger
Hi Raoul,

Dat is goed

Bekend gezicht
ook dit is weer een veel voorkomend probleem dat de op 1 na grootste zorg verzekeraar NOG STEEDS NIET DE ADMINISTRATIE OP ORDE HEEFT dit soort dingen hoeft niet voor te komen

Moderator

Proberen en situaties als deze zijn erg vervelend en zeker niet de bedoeling. Dat klopt Gijsbertus.

Hopelijk is het inmiddels allemaal duidelijk en opgelost voor Raimonda! 

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.