Vreemde declaratie 2015

Nieuwkomer

Hallo,

Ik ben in het jaar 2016 verzekerd geweest bij Anderzorg! Een week geleden ben ik overgestapt naar zilveren kruis (ziezo) voor het jaar 2017!

Ik heb vandaag een rare declaratie gekregen van zilveren kruis betreft februari 2015 en dat ik 130,32 moet betalen aan zilveren kruis!!!!

Ik begrijp er niks van! Ik ben nooit naar Gorinchem of Dordrecht geweest voor laboraturiom onderzoek. Waaro zilveren kruis declareert nu in december 2016?

Ik ben het niet eens met deze factuur! Hoe kunnen wij dit oplossen? Ik heb vanavond gebeld met zilveren kruis en 45 minutten achter de lijn geweest maar ze nemen de telefoon niet op.

Ik ben zo dom geweest om te over stappen naar zilveren kruis en nu krijg ik dit van zilverenkruis als cadeau!! Ze gaan het rekening op 24-12 incasseren van mijn rekening.

Dit is echt bizar en te gek voor woorden. Hoe kan ik contact opnemen met zilveren kruis?

Kan iemand me helpen met deze rare zorgverzekeraar? 

Met vriendelijke groet,

Max44

Vreemde declaratie 2015

2 ANTWOORDEN

Re: Vreemde declaratie 2015

Fanatiekeling

Ik heb als enige mogelijke verklaring dat u in 2015 verzekerd was bij Zilveren Kruis en dat u via uw BSN herkend bent en dat er kennelijk nog een vordering openstond. 

Als dit allemaal niet aan de hand is, is dit een héle angstige situatie.

Groet, Feina.

Re: Vreemde declaratie 2015

Webcare

Hallo Max44,

Ik zie dat je ons ook al via Twitter hierover een bericht hebt gestuurd, hier heb je inmiddels een reactie op gehad. Ik zal ook nog kort hier erop in gaan. De rekening die je nu hebt gekregen staat los van je overstap naar ZieZo dit jaar. De rekening gaat om kosten die nog in 2015 zijn gemaakt, die pas eind november door de zorgverlener bij ons zijn ingediend. Pas daarna kunnen wij de rekening voor het eigen risico naar jou toesturen. Ik kan me voorstellen dat de timing erg ongelukkig voor je is. Op je Twitterbericht heb ik inhoudelijk op je situatie gereageerd.

Groeten,

Nathalie