Vragen over onverwachte afschrijving

Nieuwkomer

Als reactie op ZK, dat er begin VOLGEND jaar overschot aan kosten betaald zou worden na AANVRAAG, onduidelijk is HOE en de VOORWAARDEN.

Nu krijg ik elke maand een ONVERWACHTE aqfschrijving, ook voor de partner, dus 2 keer €38,50 -p/maand, ontoerijkend voor mijn saldo  waardoor

er BOETES betaald moeten! Er ZOU voor deze bedragen vooraf TOESTEMMING door ons verstrekt zijn, dat wil ik WEL even als BEWIJS zien! (??)

De bank speelt hierin MEE door dat dit een CONTRACT is, dat alleen door de afschrijver beslist word; ik (voel het als diefstal) heb al doortgegeven

dat dit NIET mijn bedoeling is, er zijn al bedragen terugbetaald, zelfs 1 keer tot mijn schrik teveel, maar dat was mijn vergissing en ook vergoed, DANK.

NU GRAAG nog 2 keer die 2 bedragen terug en ZO NODIG in het vervolg N I E T weer afschrijven, ik wil liever NIET meer grote problemen,

wie wil de boete(s) erdoor betalen bij de tandarts - (Krijtsstr Diemen) de VEROORZAKER of de bank... Vast reuze dank voor medewerkingen!

• Eigen risico en premie

Vragen over onverwachte afschrijving

1 ANTWOORD

Re: Vragen over onverwachte afschrijving

Uitblinker

hoi @JoZ,

als ik het zo zie, dan heeft dit betrekking op de betalingsregeling eigenrisico die je vooraf kon aanvragen via "mijn zilveren kruis"klik hier aldaar in te loggen met je DigiD code en wachtwoord.

als je naar "mijn eigen risico" gaat, kun je "daar op de link klikken en dan krijg je de stand van je eigen risico te zien.

rechts zie je dan een vak met de titel "wilt u uw verplicht eigen risico gespreid betalen?", als je daar op "aanvragen" klikt, krijk je een overzicht te zien met al jouw verzekerden. daar kun je zien wie er gebruik maken van de regeling en kun je een vinkje weg halen als je de lopende regeling wilt opheffen.

groet mike