Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Vervroegde incasso premie

Bewerkt 
Nieuwkomer

Veel berichten over de vervroegde incasso van de 1e van de maand naar de 27e van de vorige maand.

Ik kwam er pas kortgeleden achter dat ZKA dit bewust had aangepast. Het is bij mij nu weer aangepast en teruggebracht naar de 1e van de maand. Nieuwe polis ontvangen (lijkt mij een beetje overbodig).

Wat blijkt nu: Achter op het polisblad van 2015 heeft ZKA de incassodatum gewijzigd zonder daar kennis van

te hebben gegeven. Dit had natuurlijk ook bij de wijzigingen voor 2015 moeten staan dan hadden al die forumberichten en wijzigingen achteraf niet nodig geweest. 

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Vervroegde incasso premie

1 ANTWOORD

Re: Vervroegde incasso premie

Moderator

Hi Jan, het klopt dat de incassodatum sinds 2015 vervroegd is naar de 27e voorafgaand aan de maand. Aan het einde van het jaar krijgt iedere verzekerde een wijzigingsoverzicht. Naast het polisblad hebben we ook in dit wijzigingsoverzicht deze verandering aangegeven. Vervelend dat dit voor jou niet duidelijk was waardoor je nu pas achter deze wijziging kwam!

Ik ben blij dat de incasso datum uiteindelijk is aangepast naar de 1e van de maand zoals je wilde. 

Bedankt voor het delen van jouw ervaring en mening! Misschien vind je het leuk de rest van de community te bekijken en je voor te stellen aan de andere communityleden? Dit kun je doen in het speciale 'Stel jezelf voor' topic. 

Alvast fijn weekend