Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Verrekenoverzicht zorgverzekering

Bezoeker

Goedendag,

Vandaag kreeg ik van u een brief (dagtekening 23-12) en ik heb hem wel diverse malen moeten doorlezen om hem vervolgens weg te leggen aangezien ik geen idee wat ermee bedoeld word. De brief:

Onderwerp: verrekenoverzicht zorgverzekering,

U heeft een zorgverzekering bij ons.

Wij hebben bedragen met elkaar verrekend

u vind de verrekende bedragen op het overzicht

u hoeft ons niets te betalen

u krijgt ook niets van ons terug. Dat is de uitkomst van de verrekening.

Bij deze brief vindt u een overzicht

Hier staan de verrekende bedragen. Over bedragen die niet op dit overzicht staan, ontvangt u apart een brief.

Bel gerust... etc afsluiting..

Ik ben van ZK wel gewend dat er duidelijk en helder gecommuniceerd wordt. Maar mag ik deze totaal nietszeggende brief zien als een bevestiging van opzegging van mijn zorgverzekering?

Ik ben overigens verder heel tevreden met ZK hoor, :-) maar omdat ik met dekkingen en betalingsdatum niet met uit kwam bij jullie, ben ik na jaren een tevreden klant te zijn toch moeten overstappen.

Alvast bedankt,

Ann

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Verrekenoverzicht zorgverzekering

1 ANTWOORD

Re: Verrekenoverzicht zorgverzekering

Webcare

Hoi Ann, 

Deze verreken specificaties zijn inderdaad niet erg duidelijk, sorry daarvoor.

Ze worden helaas automatisch door ons systeem eruit gestuurd wanneer er een wijziging plaats vindt op de polis. Wij moeten je als klant wel informeren wat er gaat gebeuren na de wijziging. 

Deze brief is nog niet de officiele bevestiging van je opzegging. Waarschijnlijk gaat dit over de premie van januari die wij je vroegen te betalen maar nu niet meer vanwege je opzegging.  

Als je wilt dat ik het even voor je nakijk, doe ik dat graag. Wil je me dan je relatienummer en geboortedatum even in een privé bericht toesturen? Dit kan je doen om op mijn naam te klikken en vervolgens voor privé bericht kiezen. 

Jammer dat je bij ons weg gaat komend jaar! Fijn te lezen dat je wel tevreden over ons bent geweest!

Fijne jaarwisseling alvast en een goed 2016!

Groetjes,

Caroline 

Ben je blij met het antwoord wat ik of een ander communitylid heeft gegeven? Accepteer deze dan als oplossing.