Tweede betaalregeling eigen risico afsluiten?

Voorbijganger

Goedemiddag Zilveren Kruis, 

Even een vraag op 08-08-16 hebben jullie mij een rekening gestuurd Met een te betalen eigen risico van €97 en wat centen. Hier heb ik een betaalregeling voor aangevraagd.  Nu zie ik dat jullie mij op 19-08 wederom een rekening hebben gestuurd ditmaal van €200. Ik had 2 weken geleden de 97 euro al niet dus u kunt zich voorstellen dat ik 200 al helemaal niet heb. In mijn financieel overzicht kan ik voor de 200 euro echter geen betaalregeling afsluiten. Is dat op deze manier wel mogelijk??  Ik wil namelijk graag gewoon aan mij betaal verplichting voldoen maar in een keer ga ik echt niet redden. 

Graag uw antwoord 

Met vriendelijke groet 

Angelique de Wit 

Tweede betaalregeling eigen risico afsluiten?

8 ANTWOORDEN

Re: Tweede betaalregeling eigen risico afsluiten?

Medewerker

Hey Angelique, 

Dat lijkt niet helemaal goed te gaan. Ik wil graag met je meekijken, daarvoor ontvang ik graag in een privébericht je relatienummer en geb. datum. Je kunt een privébericht sturen naar mij door op mijn icoon te klikken en vervolgens te kilkken op 'een bericht verzenden'.

Hoop dat het lukt,

groet Jochem

Voorbijganger

Bericht verstuurd Smiley Erg vrolijk

Voorbijganger
Kom toch nog maar even aan de bel trekken. Ik had met jochem de afspraak gemaakt dat de twee rekeningen samengevoegd zouden worden tot een rekening van 297euro en wat centen. Deze zou ik afbetalen in 12 termijnen. Nu zie ik vanmorgen tot mijn grote verbazing dat jullie voor 31 augustus een incasso hebben ingediend om de 97 euro van mijn rekening te halen. Zilveren kruis dit was NIET de afspraak.! Hoe gaan we dit oplossen????

Betalingsregeling

Starter
Goedendag,

Op dit moment loopt er een betalingsregeling voor mij. Echter heb ik vandaag alweer een nieuwe nota gekregen. Kan ik deze ook in termijnen betalen?

Re: Betalingsregeling

Medewerker

Hey Mesut, 

Als je een lopende regeling hebt bij ons, dan kunnen je dit het beste regelen via dit nummer: (088) 462 11 00 of door in te loggen in je klantdomein en met ons te chatten. In de chat en telefoon zijn de gegevens beveiligd en kunnen we dit met je doornemen. 

Hoop dat je hiermee uit de voeten kunt,

groet

Jochem

Re: Meest gestelde vragen over de zorgverzekering in 2017

Bekend gezicht
op 19 nov betalings reg ER aangvraagd voor 300,- gevraagd dit in 3 mnd te betalen reaktie zk alles VOOR de kerstdagen betalen inkl 10 en 15 euro incasso kosten dat ga ik niet , doen. nw reactie zk ze hebben 1 week nodig om opnieuw te reageren TIJD REKKEN dus nu weet ik niet hoeveel ik de mnd nov moet betalen en wil ik het in dec/jan en febr afbetalen echter zilvkr reageerd nergens meer op ander klanten moegen 300,- in 12 mnd en ik mag dat niet ik heb nog nooit een betalings achterstand gehad waarom krijg ik die 3 mnd niet

Moderator

@gijsbertus

Ik zie dat je twee bijna gelijke reacties hebt geplaatst. De meest uitgebreide versie heb ik laten staan en verplaatst naar dit topic. 

Je hebt een aantal vragen over betalingsregelingen en de uitvoering daarvan. Zoals in dit geval het aantal termijnen om af te lossen. Dit is afhankelijk van ieders situatie. Wat is er dan mogelijk in jouw situatie? Mijn collega Michelle heeft je afgelopen woensdag een bericht gestuurd hierover via Facebook. ​​​​​​​

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Expert

Misschien nog wel even goed om hier toe te voegen dat er online ook betaalregelingen kunnen worden afgesloten. Als je een nieuwe nota hebt gekregen en je wilt deze toevoegen aan je huidige regeling die bij ons loopt dan kan dat nu ook. Is nieuw sinds december.

Weet je nu al dat je kosten voor het eigen risico gaat maken in het komende jaar dan kun je ook kiezen om dit vooraf al te regelen met gespreid betalen van het eigen risico.