Stopzetten gespreid betalen eigen risico

Bewerkt 
Starter

Ik heb vorig jaar een brief gekregen waarin je je kon aanmelden om je eigen risico gespreid te betalen.

Nu dacht ik dat dat pas in zou gaan zodra je je eigen risico ook daadwerkelijk gebruikt.

Ik heb hierover contact gehad met een collega van jullie door de telefoon, die zei dat je dit gewoon betaalt vooraf.  Nu heb ik het een en ander eens nagezocht, en zag dat ik vorig jaar helemaal haast geen eigen risico gebruikt heb.. nu zit ik dus vast aan een regeling van mij en mijn man van 77euro per maand wat ik dus eigenlijk helemaal niet wil.. want heb de brief verkeerd gelezen!

Nu kreeg ik te horen dat je dit niet nu gelijk kan stoppen, maar pas volgend jaar.. 

Is hier geen oplossing voor ??

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Stopzetten gespreid betalen eigen risico

3 ANTWOORDEN

Re: Gespreid betalen eigen risico

Webcare

Bedankt voor je vraag @Pris2016

Het beëindigen van het gespreid betalen eigen risico kun je doen door de automatische incasso te storneren. Zodra deze regeling is gestorneerd, dan beëindigen wij de regeling automatisch. De incasso die al hebben plaats gevonden voor het gespreid betalen zullen wij dan terug op de bankrekening. Het storneren van deze regeling heeft overigens geen invloed op regelingen die bij ons lopen over andere kosten. Daar hoef je (mocht dit bij jou het geval zijn) je geen zorgen om te maken.

Groetjes, 

Vind je een bericht leuk en wil je graag je waardering geven? Dit kan door op de Like button te klikken onderaan het bericht.

Starter

goedemorgen

bedankt voor de informatie..

ik had de betaling inmiddels al gestorneerd Smiley Erg vrolijk

groetjes

Webcare

Graag gedaan :-) 

Fijn dat het voor je opgelost is! 

Groet, Judith

Wil jij ook een leuke persoonlijke handtekening? Dit kun je gemakkelijk doen via de instellingen van jouw profiel.