Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Premie dubbel betaald

Bewerkt 
Verwijderde account

Ik heb vandaag per ongeluk mijn premie (á €205,-) dubbel betaald, mijn vraag is krijg ik het teveel betaalde bedrag weer terug of wordt het met de volgende maand verrekend?

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Premie dubbel betaald

OPGELOST
5 ANTWOORDEN

Re: Premie dubbel betaald

Fanatiekeling
Ik zou wat assertiever zijn. Als iets onverschuldigd betaald is, kun je toch terugvorderen?

Verwijderde account
Elze30 schreef:
Ik zou wat assertiever zijn. Als iets onverschuldigd betaald is, kun je toch terugvorderen?

Dat dacht ik ook maar volgens mijn bank kan dat niet, het is inmiddels betaald. Ik moest contact opnemen met in dit geval Zilverenkruis.

Moderator
Hoi Roelfsema,

Leuk dat je ons forum hebt gekozen voor je vraag! Ik zie dat je toevallig je vraag ook via Twitter hebt gesteld en mijn collega en ik waren daar ook nog eens toevallig tegelijk mee bezig! Omdat je daar je gegevens hebt achter gelaten in een privé bericht zal mijn collega dit daar verder voor jou beantwoorden!

Als er nog onduidelijkheden of vragen zijn, je weet ons te vinden!

Fanatiekeling
Ik bedoelde met " terugvorderen" , dat je per email of telefoon bij ZK om terugstorting verzoekt. Dat gaat immers altijd zo.

Community Manager
Hoi Roelfsema,

De teveel overgemaakte premie is afgeboekt op de maand mei. Ik ga ervan uit dat het probleem zo is opgelost. De premie voor de komende maand staat altijd al een paar weken eerder klaar in ons systeem. Daarom is de teveel overgemaakte premie afgeboekt op deze post en niet teruggestort. De premie van de maand mei is nu dus betaald. @Elze, terugvorderen kan mits er geen openstaande posten zijn.