Premie betaling via Finbox

Nieuwkomer

Omdat tijdens kantooruren (overigens ook buiten de kantooruren) de klantenservice geen email accepteert (?) zoek ik maar via deze, mij onsympathieke weg, contact met Achmea.

Sinds 10 juni 2015 heeft Achmea mij geaccepteerd als RABO-FINBOX relatie.  In mijn onschuld nam ik aan dat alle zorgpremie- en declaratie-facturen nu via de FINBOX zouden lopen, zodat de RABO mij netjes een mailtje stuurt wanneer er een factuur klaar staat die ik met één muisklik kan voldoen.

Tot mijn verbazing blijft Achmea mij bestoken met enveloppes met uitgebreide facturen met voorgedrukte acceptgiro-formulieren, die ik dan moeizaam moet overtypen in mijn web-betaalopdrachten. Ik heb hierbij steeds aangegeven dat ik de facturen via FINBOX wilde ontvangen, maar tot nu toe heeft Achmea hierop niet gereageerd.

Ik neem aan dat het factureren via FINBOX voor Achmea niet gratis is, maar de verspilling van papier- druk- en verzend-kosten is ook zonde en milieu-onvriendelijk, om maar niet te spreken van de klant-onvriendelijkheid.

Graag zou ik willen weten waarom Achmea geen gebruik maakt van het veel klantvriendelijker en duurzamer alternatief van de FINBOX

• Eigen risico en premie

Premie betaling via Finbox

1 ANTWOORD

Re: Premie betaling via Finbox

Webcare

Goedendag @Ureef goed dat je ook ons forum als klantkanaal gevonden hebt. We kiezen ervoor om mail aan te zetten in de avonduren. We merken dat voor vragen onze bereikbaarheid met telefoon, chat, facebook, twitter en forum vlot werkt. 

Nu verder over je vraag.

We kiezen bewust  alleen voor Finbox voor het betalen van je premie als digitale acceptgiro. Finbox is alleen mogelijk voor de normale prolongaties.

Premie komt maandelijks terug,  betalen van eigen risico van zorgkosten nota's niet.

We waarderen het dat je meedenkt om kosten te besparen. De papierwinkel kun je makkelijk de deur uit doen door te kiezen voor digitale post.

Je kunt je digitale voorkeuren zelf aangeven in Mijn Zilveren Kruis.

Wat vind je van ons forum? Is dit voor jou ook een prettige manier om je vragen te stellen? 

Hartelijke groet,

Pauline

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.