Overgestapt, maar premie toch bij de oude verzekering afgeschreven.

Nieuwkomer

Beste Zilveren kruis,

Ik heb eind december mijn aanvullende verzekering stopgezet, de basisverzekering liep al ergens anders. 

Nu werd er premie afgeschreven en later zoals normaal weer bijgeschreven. Alleen werd het kort daarop weer afgeschreven. Ik heb toen contact gehad via de chat en we kwamen erachter dat ik de bank opdracht zou hebben gegeven om het terug te boeken, alleen heb ik dat dus niet laten doen. Ook stond er nog een bedrag van 10 euro open, deze heb ik toen gelijk voldaan. Nu zou het geld van de premie weer teruggestort worden, maar tot op heden heb ik nog niets voorbij zien komen. Ik ben dus erg benieuwd waar het blijft, want het contact is van begin januari. 

Met vriendelijke groet,

Marlies

• Eigen risico en premie

Overgestapt, maar premie toch bij de oude verzekering afgeschreven.

1 ANTWOORD

Re: Overgestapt, maar premie toch bij de oude verzekering afgeschreven.

Voormalig medewerker Zilveren Kruis

Hi Marlies, kan me voorstellen dat je dan even wilt weten wat de status is! Ik kan het nagaan op basis van je relatienummer en geboortedatum. Advies is dit voor je eigen veiligheid in privé bericht naar een moderator te sturen. Klik dan op de naam van de moderator (bij mij is dat Jeppe), klik op profiel en selecteer dan in het profiel rechts boven de blauwe knop "Jeppe als vriend toevoegen" voor de optie privé bericht.