Onduidelijkheid in financieel overzicht

Uitblinker

Hoi,

in mijn financieel overzicht van vandaag zie ik als openstaande post alleen de komende premiebetaling staan, terwijl ik in mijn eigen risico 2016 sinds enkele dagen bij mijn dochter zie staan dat er op 15 juli een bedrag van €335,14 aan eigen risico ingehouden is.

Dit bedrag is blijkbaar nog niet verwerkt n het financiele overzicht, want daar komt dit nog niet in voor, terwijl daar al wel tussentijds andere declaraties verwerkt en verrekend zijn?

lopen deze verschillende administratie's soms niet helemaal gelijk?

Als ik nu voor dat bedrag een betalingsregeling zou willen hebben, dan kan dat volgens mij nog niet omdat het niet in het financiele overzicht staat, maar ik heb ook geen zin om ineens geconfronteerd te worden met zo'n grote afschrijving in 1x.

Groet Mike

• Eigen risico en premie

Onduidelijkheid in financieel overzicht

1 ANTWOORD

Re: Onduidelijkheid in financieel overzicht

Uitblinker

Gelukkig was de administratie op zaterdag weer helemaal gelijk getrokken en stond er ook gelijk een links onder het openstaande bedrag eigen risico waar ik een betalingsregeling kon/mocht aanvragen.

En ik moet zeggen dat de (voor mij in ieder geval, vorige keer ging het nog telefonisch) nieuwe manier van aanvragen erg makkelijk gaat via internet. Gelijk een keuze om bedrag in 3 tot 12 termijnen te betalen, 3 keuze momenten wanneer je de automatische incasso wil laten plaatsvinden.

Hieronder even een overzicht van alle pagina's die langs komen om het te regelen.
ivm de privacy even de premie en het rekeningnummer verwijderd.

2. de keuzemogelijkheid om incassomoment te kiezen en hoeveel termijnen2. de keuzemogelijkheid om incassomoment te kiezen en hoeveel termijnen

3. aantal termijnen kiezen, gelijk een overzicht ernaast hoeveel er per maand afgeschreven gaat worden3. aantal termijnen kiezen, gelijk een overzicht ernaast hoeveel er per maand afgeschreven gaat worden

4. het overzicht van de gekozen opties, ik wil dus niet meer dan €50  per maand betalen, dus voldoen 7 termijnen4. het overzicht van de gekozen opties, ik wil dus niet meer dan €50 per maand betalen, dus voldoen 7 termijnen

5. de eerste reactie van zilveren kruis5. de eerste reactie van zilveren kruis

6. het vernieuwde financiele overzicht6. het vernieuwde financiele overzicht

7. overzicht van de betalingsregeling in het financiele overzicht, alles blijft dus helder en overzichtelijk in het financiele overzicht tot het klaar is.7. overzicht van de betalingsregeling in het financiele overzicht, alles blijft dus helder en overzichtelijk in het financiele overzicht tot het klaar is.