Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Nota' s van vorig jaar met dit jaar verrekend?

Bewerkt 
Starter

Hallo,

Ik heb nog nota's liggen van eind vorig jaar. Als ik deze indien, valt dit nog onder de eigen risico van vorig jaar of wordt het bij dit jaar berekend.

Met vriendlijke groet,
Kim

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Nota' s van vorig jaar met dit jaar verrekend?

OPGELOST
5 ANTWOORDEN

Re: Nota' s van vorig jaar met dit jaar verrekend?

Medewerker
Hoi Kim, wat leuk dat je het forum kiest voor je vraag!

De behandeldatum van de nota is leidend. Als het eigen risico van toepassing is, wordt het met het eigen risico van 2013 verrekend.

Is het zo duidelijk?

Starter
Heel duidelijk, bedankt!
Maar gelden dan ook nog de zelfde vergoedingen van dat jaar. Het gaat namelijk om malarone tabletten en ik zag dat ze voor mij vorig jaar wel vergoed worden maar dit jaar alleen als je bij een online apotheek besteld.

Moderator
Hoi Kim,

voor nota's uit 2013 gelden de voorwaarden uit 2013. Voor de vergoeding van malariatabletten heb je een aanvullende verzekering nodig. Voor een volledige vergoeding bestel je deze in 2013 en 2014 bij Efarma. Het eigen risico geldt overigens niet voor vergoedingen uit de aanvullende verzekering. De volledige vergoeding vind je hier

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Fanatiekeling
Ik zie in de tekst van d link, reizigersvaccinaties 2014, niets over malaria tabletten. Waar staat dat precies?

Moderator
Hoi Elze,

"noodzakelijke geneesmiddelen tegen malaria" (3e blokje van boven in de tabel). Kun je het met deze aanvulling vinden?

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.