Nog geen factuur voor de jaarpremie ontvangen. Wat nu?

Bewerkt 
Nieuwkomer

Wij hebben in december aangegeven dat we voor 2016 graag de premie in 1 keer willen betalen. Er werd toen aangeraden om de maandpremie januari alvast te betalen. Dit zou worden verrekend. Beiden is gebeurd, de maandpremie januari is door ZK inmiddels teruggestort.

Tot op heden hebben wij nog geen factuur voor 2016 gezien, klopt dat? En mocht er automatisch worden afgeschreven, waar kan ik dan zien vanaf welke rekening dit gebeurt?

Vriendelijke groet,

Marian en Alex Nieuwenhout

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Nog geen factuur voor de jaarpremie ontvangen. Wat nu?

8 ANTWOORDEN

Re: Nog geen factuur voor de jaarpremie ontvangen. Wat nu?

Uitblinker

@Marnieuw

Kijk een bij mijnzilverenkruis , daar kun je veel van jouw eigen gegevens inkijken,

alle aan jouw verstuurde documenten staan daar ook.

Voormalig medewerker Zilveren Kruis

Hi Marnieuw, goede tip van diadino. Ik weet dat er problemen zijn met het aanmaken van de acceptgiro's bij wijziging. Is het inmiddels gelukt via het klantdomein? Anders kun je door op mijn avatar te klikken naar mijn profiel. Rechtsboven zie je dan een knop op mij een privé bericht te sturen. Stuur me dan even je relatienummer zodat ik de status van de acceptgiro kan nakijken. 

Voorbijganger

Ook ik heb in december de wijziging van per maand naar per jaar betalen doorgegeven. Maar tot nu to wordt steeds de maandpremie afgeschreven via automatische incasso. Wanneer kan ik de afschrijving van de (resterende) jaarpremie verwachten?

Webcare

Dat is onderhand al een tijdje geleden @S4nder heb je al op www.zk.nl/mijnzilverenkruis gekeken of de wijziging al goed staat? Deze wijziging had al doorgevoerd moeten zijn! Mocht je er niet uitkomen stuur je dan even een privébericht met je relatienummer & geboortedatum? Dan kijk ik even mee of de wijziging doorgevoerd is op je polis. 

Vind je een bericht leuk en wil je graag je waardering geven? Dit kan door op de Like button te klikken onderaan het bericht.

Voorbijganger

Ik heb in Mijn Zilverenkruis gekeken, en daar staat de jaarpremie groot afgedrukt. Ook kan ik er keurig terugvinden dat ik inderdaad heb ingesteld om per jaar te betalen. Hier lijkt de fout dus niet te zitten.

Webcare

Dat is een geruststelling @S4nder ik weet in ieder geval dat de wijziging nu correct is doorgevoerd. Waar het dan in zit is ons systeem, kun je jouw relatienummer en geboortedatum toesturen in een privéberichtje? Dan kijk ik met je mee hoe de betalingen verwerkt worden. 

Vind je een bericht leuk en wil je graag je waardering geven? Dit kan door op de Like button te klikken onderaan het bericht.

Webcare

Bedankt voor je snelle reactie! Ik zie dat we de premie van de maandbetaling januari naar je terug gestort hebben op 13 januari. Dit kun je natuurlijk nog even controleren op je bankrekeningnummer, overigens zie ik ook staan dat we de automatische incasso van je jaarbetaling niet konden afschrijven. We zullen dit eind deze maand, begin februari nogmaals proberen! :-) Lukt dat, dan is alles op orde! Groetjes, Aaron

Voorbijganger

Aaron, bedankt voor de duidelijke informatie! Ik zal zorgen dat er genoeg geld op mijn rekening staat, en dan moet het goed komen.

(Ik had de terugstorting voor een afschrijving voor februari aangezien.)